Galvenie » 2013 » Maijs » 25 » Radītāja Diktāts 24.09.04.
00:27
Radītāja Diktāts 24.09.04.
Radītāja Diktāts 24.09.04.

1. ... Turpināsim ar paša galvenā atkārtošanu - visas Manas mācības stūrakmeņa: Ticība plus Mīlestība ...
2. Dziļš noslēpums un Reliģija Mana ielikta šajos Vārdos...
3. Viss, ko ES gribēju saņemt no cilvekiem uz Zemes, pie Manas Valstības uzbūvēšanas šeit, no cilvēkiem, kuri atrodas šeit īsā "komandējumā" - tad tikai šo vārdu saprašanu.
4. Izrunājot tos, apzināti izrunājot un sekojot tiem, ne akli atkārtojot tos, bet tieši sekojot tiem, Cilvēks saņem no Manis tādu Svetlaimi, tādu atbalstu, ka viņam vairs neko nevajag paskaidrot caur Mūžīgiem Vēstījumiem Maniem.
5. Cilvēks jau bez kaut kādas palīdzības izveido savas attiecibas uz tāda morāla līmeņa, vai morāles principiem, ka nekā cita arī neprasās.
6. Lūk, tāds dziļums ir šiem Vārdiem:
7. Ticu Dievam, savam Debesu Tēvam, un Mīlu Viņu, tādēļ, ka taisnīgs Viņš un Viņa Likumi taisnīgi.
8. Un nav un nevajag citu likumu vai noteikumu cilvēkam uz Zemes.
9. Tāds cilvēks vienkārši nevarēs pārkāpt Svētos Baušļus, savas uzvedības Baušļus uz Zemes.
10. Lūk, īstie atslēgas Vārdi!
11. Nekādas Reliģijas - Mācības nevajag šim cilvēkam, viņš vienmēr rīkosies pēc sirdsapziņas, pēc Dievišķā Likuma.
12. Taču, par nožēlošanu, tāda krāšņuma bilde nesanāk: maz kurš no cilvēkiem tic patiesi un dziļi, viņu vienkārši ir nedaudzi.
13. Bet viss no tā, ka cilvēks Ticības nepieciešamību sajūt tikai ceļa beigās, pirms aiziešanas no Zemes dzīves, kad attapies, sāk prasīt Man, kuru pēkšņi atcerējies, apžēlošanu un grēku piedošanu.
14. Esmu žēlsirdīgs pret katru atsevišķi un ņemu grēkus no šī cilvēka uz Sevi.
15. Taču norādījumus savus šie cilveki tā arī neizpildīja. Kāda jēga no tā, ka grēki atlaisti, kad darbs, par kuru viņiem bija jāatbild, tā arī nav izpildīts?
16. Problēma tur, ka paredzētie uzdevumi un lietas tā arī netika izdarītas.
17. Cilvēks dzīves laikā grēko jau ar to, ka pieļauj kopējo savas dzimtas, sabiedrības krišanu.
18. Nereaģējot uz cilveces attīstības regresu, cilvēks pats kļūst līdzvainīgs izvirtībā, pat nedarot to.
19. Pasīva vērošana ļaunāka par krišanu.
20. Krītošs cilvēks paātrina sabiedrības krišanas procesu un ar to pašu pietuvina Pasaules pārveidošanas termiņu, pasīvs cilvēks tikai attālina pārveidošanas laiku. Lūk, tad nu raugiet, kas labāk.
21. Vislabāk dzīves laikā būt taisnam cilvēkam - būt par piemēru baram.
22. Arī šajā gadījumā ir kaut kāda cerība uz cilvēciskās dzimtas morālo atdzimšanu.
23. Taču sākt vajag ar jauno, visjaunāko paaudzi: vajag bērniem vēl maziem paskaidrot Manas Pasaulbūves pamatus un galvenos Baušļus cilvēcīgai būtībai.
24. Līdz ar vārdu "mamma" bērnam jāieņem sevī un jāatceras, lai nekad neaizmirstu šos Likumus Manus Mūžīgos.
25. Lūk, uz ko jāvērš uzmanība un,lūk, no kā atkarīga cilvēces nākotne.
26. Bērni - jūsu nākotne, jūsu Cerība. Lūk, uz to jākoncentrē uzmanība, taču tieši ar to neviens un nekur nenodarbojas, visi strīdās par to, ka vajag vai nē ieviest skolās Rliģijas Pamatus.
27. Bet jāpasniedz nevis Rliģijas Pamati, bet Pamati Pasaulbūvei Manai - vienīgo visām ticībām.
28. Jādod ābeci, vienotu visām Reliģijām - Zināšanu Sistēmu par Pasauli Manējo un cilvēka sūtību uz Zemes.
29. Lūk, tas svarīgi. Svarīgi, lai tos pasniegtu visās valstīs no vienām pozīcijām - Manu Patieso Zināšanu Krājums - objektīvs, nesamudžināts ne ar kādu Reliģiju.
30. Lūk, kaut vai Krievija. Ja tikai varētu vienoties, dot Dievišķo Likumu skolās ne caur Pareizticību, bet Manu Dievišķo Zināšanu kopīgo sistēmu, lūk, tas būtu brīnišķīgi.
31. Taču, nesagaidīt, jau cik cilvēku paaudzēs pazaudēto. Daudzi no viņiem kļuvuši par dzīves postelniekiem un nevar nekādi sasniegt līmeni Cilvēks - radītājs, Cilvēks - veidotājs.
32. Par nožēlošanu, visi cilvēki uz Zemes, pat Manis izraudzītie, savā pamatbūtībā - grēka un netikuma bērni, bet, protams, dažādās pakāpēs.
33. Atkārtošos: par nožēlošanu, grēki un netikumi ir katrā no jums.
34. Kad dzīves pamats/fundaments uz Zemes ir šķībs, tad jums jāzina, ka uz šķība pamata taisns koks neizaug.
35. Lūk, jums tad arī ir viss greizs, pat taisnie arī greizi un izlabot viņus nevar neviens,- izlaiduši visus vēl no mazotnes - lūk, kur cilvēces problēma.
36. ES saprotu, ka slimus bērnus žēlo vairāk un siltumu dod vairāk, taču slimi bērni ir slimi bērni, tādēļ Mana mēroga Uzdevumus viņi nevar risināt.
37. Tādēļ, sāksim ar jauno paaudzi, sāksim ar jaunu pieeju - paskaidrot, ne mācīt, bet paskaidrot Manas Pasaultelpas pamatus, Pamatus Valstībai Manai.
38. Pārveidojot Pasauli, Mums steidzami būs, ļoti steidzami, jāuztaisa Manu Likumu ābece priekš jaunās Zemes paaudzes.
39. Tas otrs Mans galvenais uzdevums - jauna taisnīgu cilvēku paaudze! ...

Avots: http://www.otkroveniya.ru/part1/1-24.09.04.html/ ,pierakstīja Leonīds Maslovs, latviskoja, intuitīvi, Eslauma 25.08.2011., latviskojums ievietots: http://spekavots.ucoz.ru/ 25.05.2013.
Skatījumu skaits: 461 | Pievienoja: Eslauma | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Vārds *:
Email *:
Kods *: