Galvenie » 2020 » Augusts » 5 » Skolotāja un mācekļa savstarpējās attiecības
22:01
Skolotāja un mācekļa savstarpējās attiecības

Skolotāja un mācekļa savstarpējās attiecības

(Saņemts no vēstvietnes Sanatkumara lv,
2020. gada 4. augustā, tulkoja Jānis Oppe



Meklējot tēmu čenelingam, es izdzirdēju no Sanata Kumaras: “Mēs šodien parunāsim par mūsu savstarpējām attiecībām.”
Sanats Kumara: Daudzi cilvēki ar saviem debesu Skolotājiem atrodas neapstrīdamības un paklausības sasaistē. Tas ir labi garīgā mācekļa apmācības pirmajā stadijā, kad Skolotājs virza mācekļa gribu un interesi tajā virzienā, kurš viņam ir karmas uzdevumu paredzēts. Pirmajā stadijā māceklis atrodas meklējumos, un šeit ir ļoti svarīgi novirzīt viņu pa straumi, kad viņš bez papildu pūlēm satiktu savā ceļā to, kas viņam būtu jāsatiek, lai paliktu uz pareizā ceļa. Tas attiecas uz zemes plāna skolotājiem, zinātniekiem, grupām un grāmatām, kuras viņam būtu jāizlasa.
Turklāt Skolotājam ir pareizi jāatrod laiks, lai virzītu mācekli pa garīgo ceļu, kad cilvēks ir attīstīts, drosmīgs un viņam ir pietiekami spēku un enerģijas, lai nestu dubultu slodzi – darbu un garīgo apmācību.
Taču, kad ceļš ir atvērts un māceklis seko tam, viņš norādījumus saņem arvien retāk un retāk. Kad sirds centrs sāk darboties un mīlestības jēdzieni sāk nonākt līdz māceklim, tad Skolotājs atstāj mācekli uz ceļa, lai viņš drosmīgi soļotu pats atbilstoši tam, ko viņš kopā ar Skolotāju izvēlējās sava ceļa aprīkojumam.

Lasīt vairāk...   

----------------
Informācja - Natālija Koteļņikova. Skolotāja un mācekļa savstarpējās attiecības - no vēstvietnes Snatkumara lv,
ievietota Dievišķā Spēkavota vēstvietnē: http://spekavots.ucoz.ru /05.08.2020.
nosūtīta Stariņam: https://www.facebook.com/MansGaismasStars/?fref=ts /05.08.2020. 
un: https://www.facebook.com/lauma.ivane.1 /05.08.2020.
=====
Informāciju - Skolotāja un mācekļa savstarpējās attiecības - ieteicam viskopīgai pieredzei 05.08.2020.

 

Skatījumu skaits: 25 | Pievienoja: Eslauma | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Vārds *:
Email *:
Kods *: