Galvenie » 2014 » Janvāris » 22 » Svetlana Dračova. Pārejas instruktors. (2.)
07:49
Svetlana Dračova. Pārejas instruktors. (2.)
Svetlana Dračova. Pārejas instruktors. (2.)

Svetlana Dračova, Krievija
2013. gads 02.11.- 06.11.

Žurnāls: "MIROVOI ČENNELING: duhovnije soobščeņija"

Iesākums - Nr 5(11) 2013
Latviskoja, intuitīvi, Eslauma 13.12.2013., latviskojums lasāms: http://spekavots.ucoz.ru/14.12.2013.18:04

Turpinājums (1.) - Nr 6(12) 2013.
Latviskoja, intuitīvi, Eslauma 18.01.2014., latviskojums lasāms: http://spekavots.ucoz.ru/21.01.2014.07:52

Turpinājums (2.) - Nr 6(12) 2013.
Latviskoja, intuitīvi, Eslauma 19.01.2014., latviskojums lasāms: http://spekavots.ucoz.ru/22.01.2014.

Saša:
- Draugi, labdien! Patiesi priecājos tādā līmenī atkal tikties ar jums. Nekad agrāk nedomāju, ka stāvēšu tribīnē un runāšu ar tik ievērojamu auditoriju. Nu ko, kā saka, cilvēks domā, bet Dievs dara. Un mēs ar jums atkal tiekamies. Tiekamies, lūk, tādā veidā, ka es Gaismas Grupā uzstājos, stāvot uz tribīnes, dabīgi, ar Svetlanas palīdzību, īsteni sakot, - mēs kopā stāvam. Tā es pašā sākumā viņu apņēmu ap pleciem, lai viņa sajustu, ka mēs viņu atbalstām...

Svetlana Dračova:
- Es Sašam saku, paldies. Tādēļ, ka man pašai, īstenībā, arī saviļņojoši, kaut arī ne tā kā pirmo reizi, kad es Sašas balsi izdzirdēju it kā radio skaļruni manās ausīs. Tagad es atkal dzirdu viņa balsi. Saša ļoti pazīstams. Kuri zināja Sašu, atceras, es domāju pēc tam dalīsies savos iespaidos par to, kā tas ir - kontaktēties ar mūsu Pārejas Instruktoru. Dodu vārdu Sašam.

Saša:
- Nu ko, draugi, no mūsu pēdējās saskarsmes 27. augustā, kad mēs kontaktējāmies četratā, pagājis pietiekami ilgs laiks un notikumi. Es apguvu savu jauno lomu, sajutu pārliecību, man parādījās jauni kolēģi. Jā, mums paplašinājās mūsu grupas, mūsu vienības sastāvs, mēs jau divpadsmit cilvēki. Svetlana prasa, vai palielināsies "Palīdzības Pārejai Dienesta" darbinieku skaits? Pagaidām nē, varbūt turpmāk, ja radīsies nepieciešamība, bet pagaidām tādas nepieciešamības nav. Pagaidām mēs apstājāmies pie divpadsmit dalībnieku skaita.
Mēs ar jums pārvietojamies, pārejam citā telpā. Priekš tā vienkārši ņemiet un atveriet durvis. Vienkārši ņemiet ar labo roku un atveriet telpu savā priekšā, kā jūs atveriet durvis un mēs izejam citā telpā. Jā, jā, dariet, dariet katrs. Kāds domās, kāds vienkārši paceļot roku un atverot šo telpu, pašķirot. Var abām rokām. Vienkārši fiziskā līmenī sajūtiet pārmaiņu, stāvokļa izmaiņu. Šeit arī cits gaisa sastāvs, atmosfēras, var teikt, telpas.
Mēs ar jums iegājām zālē, treniņu zālē, treniņu enerģiju zālē vai treniņi ar enerģijām. Bet pakāpeniski mēs ar jums izvēlēsimies pareizus/atbilstošus nosaukumus - tā, lai jums būtu skaidra izpratne par to, kas šeit notiek, tiek radīts/veidots un kā mēs šeit varam mijiedarboties. Lai mums būtu ērti un komfortabli sarunāties, paskataties apkārt šajā telpā un sajūtiet, ka jums ir iespēja apsēsties. Izvēlaties vietu un ieraugiet, ka šajā vietā ir kaut kas uz kā jūs varat sēdēt. Kāds sēžas krēslā, kāds - uz sola, kāds - uz paklājiņa, kāds - uz spilvena... Kādam parādījās bērnu zirdziņš, kādam trīsritenis. Es zinu: daudzi no jums - jokotāji. Izvēlaties, tomēr, to objektu, uz kura jums ērti sēdēt un nomainiet pārvietošanās līdzekli uz sēdēšanas līdzekli.
Oļegs arī ienāk mūsu telpā - acīmredzot, viņš arī grib līdzdarboties. Jā, droši vien pēc kāda laika viņš mums ko teiks. Un atkal, kā Oļegs jums piedāvāja, sāksim iedzīvoties šīs zāles telpā, kur var trenēties ar enerģijām. Varbūt kāds stādīsies priekšā to sporta zāles veidā, trenažieru zāles, iztabu ar spoguļiem, varbūt ar paklāju vai otrādi, ar koka segumu. Oļegs man dod zīmi, lai dodu viņam vārdu.

Oļegs Dāls:
- Jā, es tiešām gribu nedaudz iejaukties jūsu sarunā. Pirms jūs pārejat pie treniņu pasākumiem, gribu, lai jūs visi apsēstos, un mēs ar jums parunātu. Jums, daudziem radās jautājumi. Vai ir tagad jautājumi par to, ko mēs ar jums jau izstrādājām? Par ieiešanu piektās dimensijas telpā, par skolas telpu un apdzīvotību, par iekārtojumu šajā telpā, par komfortablas atmosfēras radīšanu, klusuma atmosfēru? Varbūt ir kādi jautājumi par telpas formējumu bez ierobežojumiem, kad mēs izkārtojām "jūras plašumu"? Ja ir jautājumi par to daļu, kuru es vadīju, ieskaitot ieiešanu zāles telpā darbam ar enerģijām - gatavs atbildēt. Vēlams, ka jūs skaņotu savu jautājumu priekš visiem klātesošiem. Var, neceļoties no vietas, sēžot.

Jautājums:
- Vai šī zāle jūras vidū?

Oļegs Dāls:
- Jūs tagad cenšaties norobežot "nenorobežojamo". Mēs ar jums, tēlaini runājot, pārgājām citā telpā, citā telpas līmenī. Ja jums vienkāršāk uztvert telpu ar kādiem ierobežojumiem - iedomājieties, ka mēs no pirmā stāva pacēlāmies uz otro. Un, lūk, otrā stāvā atrodas zāle darbam ar enerģijām, varam ierobežot tādā veidā. Ja šī ir ēka, skola ir ēkā, tad ēkai ir vairāki stāvi. Pirmajā stāvā mēs ar jums klausījāmies klusumu un paplašinājām telpu bez ierobežojumiem. Tad es devu vārdu Sašam un viņš jūs pavadīja uz otro stāvu, zālē darbam ar enerģijām. Ja tā vieglāk uztvert, tad es ar sapratni tālāk jūsu uzmanību fiksēšu uz piesaisti pie noteiktām reālijām, tašu es, īstenībā, ne sevišķi to gribētu darīt.
- Kāpēc?
- Tāpēc, ka jums ir jēga pāriet no linerās uztveres uz daudzdimensionalitāti. Var izrādīties, ka mēs ar jums veicām vienu soli, pēc tam otru, pēc tam trešo. Bet īstenībā, mēs ar jums stāvam punktā, mums nevajag nekur pārvietoties, lai attaptos citā telpā. Priekš tā pietiekami padomāt un izlemt tur atrasties, pat ne obligāti ar roku atverot šīs telpas durvis. Tas tika darīts ar nolūku, lai kaut kādā veidā tomēr norobežotu. Tādēļ, draugi, pierodiet pie tā, ka jūs atrodaties notikumainības punktā, ir notikumainības dažādvirzību vektoru salikums. Jūs varat būt vienlaicīgi šeit un uzreiz šīs skolas desmit stāvos. Esoši pirmajā stāvā, jūs - uzreiz arī otrajā stāvā, trešajā, ceturtajā utt. Jums nav nepieciešamības iziet no pirmā stāva, pieiet pie kāpnēm, pacelties uz otro stāvu, kaut ko tur izdarīt, iepazinušies ar telpu - piemēram, zāli darbam ar enerģijām, bet tālāk atkal turpināt kāpt pa trepēm. Ja jums ērti izveidot noteiktas formas priekš savas radīšanas, jūs to darīt varat. Es, tomēr, jūs aicinu izprast radīšanas procesus: VISS PUNKTĀ UN NO PUNKTA! Tas nav nulles punkts, nē, taču priekš nepieciešamības pārvietoties citā telpā, nevajag sākt iepriekšājās, pirmās norobežošanu no otrās.
Iedomājieties, ka jums ir dažādi televizoru ekrāni. Jūs skataties uz vienu ekrānu, jūs redzat vienu attēlu. Pagriežat galvu uz otru ekrānu, tur pavisam cita programma, cits kino, novirziet skatu uz trešo ekrānu, trešajā ekrānā rāda kaut kādu teātra izrādi, bet uz ceturtā ekrāna jūs redzat fizkultūru, kuru vada jūsu brīnišķīgā feja Andžela, nākošajā ekrānā dziedāšana un tā tālāk. Tādēļ jums pilnīgi pietiekami pārvirzīt savas uzmanības fokusu un jūs izrādaties tur, kur tas priekš jums nepieciešams.

Jautājums:
- Kādēļ mainās krāsas?
Oļegs Dāls:
- Dārgie draugi, krāsas mainās tādēļ, ka jūs ieejat dažādās struktūrās, dažādos enerģiju klasteros un tādā veidā viņi izlaužas caur jūsu uztveri. Tā jūs reaģējat uz jūs aptverošām apstākļu izmaiņām, formām, enerģijām. Tā reakcija vietā - vienkārši tādā veidā, piektajā dimensijā, notiek jūsu uztveres pārkārtošana uz jūsu jūtu orgāniem.
Jautājums:
- Trīs jautājumi vienā. Sajūtams, ka šajā, ja tā to var nosaukt, Skolā , šajā telpā, eksistē dažādi apakšlīmeņi.
Oļegs Dāls komentē: "Tas absolūt tā".
- Vai var uzzināt, kādi un cik šo apakšlīmeņu? Otrs jautājums. Vai visi šie apakšlīmeņi pieejami mums? Un trešais. Vai varam mēs patstāvīgi ieiet šajos apakšlīmeņos un tos izzināt? Vai tas izriet no otrā, tātad, ne viss mums atklāts?
Oļegs Dāls:
- Paldies. Es ļoti priecājos, ka visi jūsu jautājumi pēc būtības. Un jūsu jautājumos nav tā, ko varētu nosaukt par šaubu ēnām vai bailēm. Tas - pats galvenais, un tas - brīnišķīgs ne rezultāts, bet pavadošs faktors mūsu kopējam darbam.
Jā, tiešām, kad es runāju par to, ka jūs variet stādīties priekšā skolu kā daudzstāvu ēku, esošai vairākus stāvus, tēlaini runājot, tie enerģētiskie līmeņi. Tas tā. Skolai, tiešām, ir enerģētiskie līmeņi, skolai ir klases. Par ko jau mēs runājām. Klases atbilst jūsu attīstībai, jūsu attīstība, atbilstoši jūsu attīstības pakāpei, jūsu spējai iedziļināties, jūs varat pārvietoties no viena līmeņa otrā.Tas tāpat kā mācību klases skolā. Pirmā, otrā, trešā un tā tālāk. Protams, izmantojot analoģiju ar skolas klasēm, jūs varat pārvietoties tūliņ piektajā klasē, taču, ja jums nav iepriekšējo klašu sagatavotības, tad jums tas liksies garlaicīgi. Jā, jūs varat tur ieiet, taču jūs nevarēsiet atbilstoši funkcionēt. Ziņkārības dēļ, protams, jūs varat ielūkoties, taču es rekomendētu, dotajā gadījumā, virzīties lineāri, pakāpeniski, līmeni aiz līmeņa. Jūs teiksiet: kā tad tā, es atkal mainu lietu kārtību un daudzdimensionālās uztveres vietā piedāvāju jums virzīties lineāri. Lūk, dotajā gadījumā, es piedāvāju virzīties lineāri, tādēļ, ka tie dažādi daudzdimensionāli līmeņi. Un pārlekt no viena daudzdimensības līmeņa uz otru, tas nenozīmē, kā linearitātē iet solīti aiz solīša. Tādēļ to var salīdzināt, ka jums ir noteikti pieejamības kodi. Dotajā gadījumā, nav uz to vērā ņemamu aizliegumu, kas ir vērā ņemami, tā ir jūsu gatavība uztvert to energoinformāciju, gaismasviļņu informāciju, energomagnētisko informāciju, kas atbilst katram līmenim. Tādēļ es piedāvāju jūs, tomēr, uzaicinu uz mācību iestādes pirmo līmeni. Ir vēl jautājumi?
- Bet cik vispār līmeņu?
- Uz doto brīdi, mēs paredzējām piecus. Ja būs nepieciešamība, kaut kādos apakšlīmeņos, teiksim 4,5 , 4,8 vai 5,1 , 5,2, mēs paziņosim, taču pašlaik mēs aprobežojamies ar pieciem līmeņiem. Kas tieši atbilst katram līmenim, pakāpeniski pastāstīsim. Draugi, vai ir vēl kādi jautājumi, vai es dodu vārdu Sašam?

Saša:
- Draugi, es atgriežos. Mēs ar Svetlanu nedaudz parunājām, par cik mums ar viņu vajadzēs atsevišķi apspriest vienu jautājumu un tad mēs to ietversim jau raksta tekstā priekš žurnāla, vai arī iepazīstināsim jūs ar mūsu sarunu. Taču tas būs pēc tam. Tagad es atgriežos pie jums, atgriežos pie mūsu zāles. Es saprotu, ka tā pieredze, ko jūs izgājāt kopā ar Oļegu, jūs nedaudz nogurdināja, jums šodien bija pietiekami daudzveidīgs gaismas darbs, tādēļ mēs sāksim tikai iepazīšanos ar zāli, kurā notiek iepazīšanās ar dažādām enerģijām.
Ko es piedāvāju?
Es jums piedāvāju kādu patstāvīgu darbu. Veiksim to tagad, neizejot aiz jūsu "piecdimensionālās zāles" robežām darbā ar enerģijām. Patstāvīgais darbs ietver sekojošo. Jūs varat piecelties, pastaigāt, apsēsties savā vietā, apsēsties citā vietā. Vienkārši, pabūt/iejusties šajā telpā, kurā mēs nokļuvām. Telpa daudzslāņaina tādā plānā, ka jūs varat iziet no tā un izrādīties it kā citā iztabā vai vīstoklī, pie tam jūs sajutīsiet jūsu kolēģus kaut kur blakus, bet neredzot. Tas svarīgi, lai jūs saprastu: kad strādājiet ar enerģijām, vismaz šeit, šajā zālē, tad katram ir sava personīgā enerģētiskā telpa. Tā speciāli izveidojas, katram. Šī zāle strādā ar enerģijām, tā aktīva, viņa reaģē uz katru no jums. Ar jums šajā zālē, dabīgi, jūsu palīgi, jūsu "Augstākie Es", jūsu Augstākie aspekti, un šeit jau viņi visaktīvākajā veidā iesaistās darbā. Tādēļ jūs varat sajust, ka jūs šajā momentā neesat vieni, ka jūs it kā pārvietojaties, ejat šajā telpā grupā. Un skaidrs, ka tie ne šodienas nodarbības dalībnieki, piederoši Gaismas Grupai. Iespējams, jūs pat ieraudzīsiet kādu no tuviniekiem vai radiniekiem - jā, tā mēdz būt, ka vistuvākie cilvēki pastāvīgi iet viens ar otru Augstākos aspektos, tādēļ neesiet izbrīnīti, ja vīrs ieraudzīs savu sievu, vai sieva ieraudzīs vīru vai bērnus savus pašu. Tas ļoti labi, tas nozīmē, ka jūs jau aktīvā veidā sagrupējāties priekš tā darba, kuru jūs šeit plānojiet vadīt. Sajūtiet/esiet šajā stāvoklī - sava Es pulciņa Kopībā - kopā ar savu vidi. Un paskataties uz telpu, kas jums apkārt. Paskataties, sajūtiet vidi.
Jūs varat apmainīties iespaidiem ar savu atbalsta grupu. Iespējams, jūs vēlēsieties uzdot jautājumus, vai paprasīt padomu, vai otrādi, teikt viņiem kādu komentāru. Mēs ar jums šodien uzsākam ļoti nopietnu procesu. Mēs sākam apmācību/mācības. Mēs izgājām iesvētību, tēlaini sakot, skolas pirmajā stāvā. Tagad mēs sākam mācības, lai jums jau rastos iespaidi, sajūtas, parādītos sākuma zināšanas, kā mēs mācāmies, kas mūs gaida. Es speciāli nestāstu par visiem darba plāniem, kā mēs tālāk veidosim darbu. Mēs sāksim pakāpeniski izveidot mūsu kopīgo sadarbību un tas ir atkarīgs no jūsu gatavības pāriet pie nākošā etapa. Es, protams, varu sniegt jums plašu darbību plānu pa punktiem, taču plāns var nenostrādāt. Viss atkarīgs no jūsu gatavības virzīties tālāk. Gatavības un vēlēšanās. Teikšu godīgi: ceļš ne tuvs, bet ļoti interesants. Pat ja kāds, tomēr, neizlems nodarboties ar ceļojumiem "4-5-4", tad tas, ko piedāvājam šobrīd - iet priekš jūsu daudzdimesionālās paplašinātības un tas iet katra krājkasītē, pieredzes krājkasītē katram no jums.
Oļegs saka, ka jūs jau nogurāt. Taču es vēl nedaudz aizkavēšu jūsu uzmanību. Oļegs šodien aizņēma daudz laika, bet tas arī bija nepieciešami, jo vairāk tādēļ, ka mēs šodien strādājam un radām ar visai iespaidīgu auditoriju pēc sastāva un skaita. Tas arī jāņem vērā, lai katrs saņemtu to pieredzi, kuru viņš jau gatavs šobrīd saņemt. Jūs redzat, ka mūsu darbs virzošs, bet jūsu darbs svarīgs, kā šī procesa dalībnieku aktīva rīcība. Mēs dodam kādas norādes/ceļa zīmes (вехи ?), darba struktūras, bet tālāk jūs sākat šajā darbā iekārtoties/iejusties, un katram tas notiek individuāli, par cik katram ir personīgās attīstības īpatnības. Lūdzu, saprotiet mani pareizi: es ar to nedomāju, ka kādam kaut kas nav attīstīts, vienkārši uztveres paņēmieni, katram no jums atšķirīgi.
Bet tagad, draugi - viltība! Atveriet acis un skataties, kas notiek zālē, pārnesiet to pieredzi, kuru tikko kā izdzīvojāt piektajā dimensijā, šeit, ceturtajā dimensijā - ar atvērtām acīm. Sazemējiet tās enerģijas, to pieredzi, tās zināšanas, kuras jūs ieguvāt tur, pārnesiet tās šeit, savienojiet ceturtās un piektās dimensiju pasaules. Jūs pārnesat enerģijas, energoinformāciju. Tēlaini runājot, pati skolas ēka palika piektajā dimensijā, taču jūsu pieredzi, ko jūs tikko tur iemantojāt, jūs pārnesāt aktīvi. Jūs mani, Sašu, ieraugat centrā, jā, es stāvu centrā, skatos uz jums, uz katru. Es jums māju ar roku. Kāds ierauga mani smalkajā ķermenī, es augumā augstāks, jā, - tas tā. Kāds redz bumbiņas veida enerģiju - tas arī iespējams. Pārnesiet savas sajūtas, enerģētiskos iespaidus, piefiksējiet, ko jūs jutāt, sajutāt, padomājāt. Iespējams, šajā momentā bija kaut kāda īpaša reakcija jūsu ķermenī. Teiksim, jums gribējās paplaukšķināt plaukstas, vai jūs paraustījāt plecus. Atceraties to, vienkārši, atzīmējiet. Mēs ar jums atgriezāmies. Un es pateicos jums šodien par to, ka jūs iedrošinājāties doties ar mums šajā ceļojumā, nu es, protams saku, iedrošinājāties, pēdiņās. Jūs paši sen jau gribējāt doties ceļojumā. Ko vēl gribu teikt. Skola "Palīdzības Dienests Pārejai", priekš pārvietošanās starp dimensijām "4-5-4" savas durvis atvēra un savu darbu sāk. Un šī bija mūsu pirmā kolektīvā nodarbība. Nodarbības būs grupās pa desmit cilvēkiem, kā jau tika teikts. Tiks dotas speciālas instrukcijas. Bet es jūs uzaicinu arī uz grupu nodarbībām, par cik tās visai efektīvas un palīdz uzreiz lielam skaitam cilvēku. Gaismas Darbiniekiem bagātināsies pieredze, paplašināsies apziņa, ķermeņi, redzējumi, daudzdimensības uztvere. Es pateicos jums par uzmanību un gribu teikt, ka man gribētos ar jums redzēties biežāk. Un tad, ja mums ar jums šī vēlēšanās kolektīva, tad es neatvados uz ilgu laiku. Es jūtu, ka jūs mani atceraties. Paldies. Es dodu vārdu Oļegam, viņš vēl grib ko teikt.

Oļegs Dāls:
- Jā draugi, dažus vārdus mūsu šīsdienas tikšanās noslēgumam. Es priecīgs un apmierināts, ļoti apmierināts ar šodienas mūsu kopīgā darba, kopīgā ceļojuma rezultātiem. Ja tā turpināsies, tad mēs ar jums sāksim ātrāk kā pēc diviem gadiem veikt pirmos soļus starp dimensijām "4-5-4". Nu tas priekš visdrosmīgākajiem. Bet es uzaicinu visus. Nu ko, pateicos jums par uzmanību, līdz nākošajām tikšanās reizēm.

Jūsu Oļegs Dāls
-----------------------
Turpinājums nākošreiz.

Avots: Žurnāls "МИРОВОЙ ЧЕННЕЛИНГ: духовные сообщения" № 6(12) 2013. Тел/факс: +7(3843) 74-61-45, +7(3843) 74-00-12. Эл.адрес журнала: mirovoy_channeling@mail.ru .
Latviskoja, intuitīvi, Eslauma 19.01.2014., latviskojums ievietots saitā: http://spekavots.ucoz.ru/22.01.2014., nosūtīts Latvijas Radio viļņiem 22.01.2014.
Skatījumu skaits: 551 | Pievienoja: Eslauma | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Vārds *:
Email *:
Kods *: