Galvenie » 2017 » Aprīlis » 2 » VAI GATAVI IZDEJOT SAPNI?
13:53
VAI GATAVI IZDEJOT SAPNI?

VAI GATAVI IZDEJOT SAPNI?

ČĀRLZS SPENSERS ČAPLINS
caur Marinu šhults
2016. gada 23. maijā, Rīga
Avots: Žurnāls "Mirovoi Čenneling: Duhovnije soobščeņija" Nr 7(32) 2017, latviskoja, intuitīvi, Eslauma 30.03.2017.

Sers Čārlzs Spensers Čaplins - amerikāņu un angļu kinoaktieris, scenārists, komponists un kinorežisors, universāls kinematogrāfa meistars, pasaules kino radījis vienu no visievērojamākiem tēliem - klaidoņa Čarli tēlu.
Dzimis: 1889. gada 16. aprīlī, Uolvorta, Londona, Anglija.
Aizgājis no šīs pasaules: 1977. gada 25. decembrī , Corsier-sur-Vevey, Šveice.
Amērikas Kinoakadēmijas prēmijas laureāts 1973. gadā. Divreiz ieguvis ārpuskonkursa goda "Oskara" balvu 1929. un 1972. gadā. Goda prēmiju "Oskars" 1972. gadā Čaplins saņēma ar savu nopelnu sekojošu formulējumu - "par nepārvērtējamo ieguldījumu tur, ka šinī gadsimtā kinematogrāfs kļuva māksla".
Aktieris bija apbalvots ar Starptautisku Miera prēmiju 1954. gadā. 1965. gadā Čplins kļuva Erazma prēmijas laureāts. 1975. gada 4. martā Čaplins bija Karalienes Elizabetes II iecelts bruņinieku kārtā. 1999. gadā Amērikas kinomākslas institūts Čārliju Čaplinu ierindoja 100 gadu laika, 100 ievērojamu kinzvaigžņu, starp vīriešiem, saraksta 10. vietā. 2008. gadā Martins Siffs grāmatas "Čaplins: dzīve" recenzijā rakstīja: "Čaplins bija ne vienkārši ievērojams cilvēks, viņš bija gigants. 1915. gadā ietraucās pasaulē gluži kā rēgs ar savu smieklu un palīdzības komēdiju talantu, tanī laikā, kad viss rāvās pa daļām, Pirmajā pasaules karā un nākošo 25 gadu laikā - arī Lielo depresiju laikā, arī Ādolfa Hitlera paaugstināšanas laikā, - viņš turpināja radīt... Diez vai kāds cits cilvēks kaut kad spēs ienest vairāk prieka, apmierinājuma un atvieglojuma tanī momentā, kad pēc tā ilgojas vairākums cilvēku". Doktors Bernards Šovs Čaplinu nosauca "vienīgo ģēniju, kurš izgāja no kinoindustrijas"
 /No Vikipēdijas/.
MARINA SHULTS:
Man piedāvāja intervēt šo ievērojamo cilvēku. Starp daudziem portretiem, es izvēlējos tieši šo, tādēļ ka viņš "ārpus" un "virs" visām mums zināmām Čārlija Čaplina lomām. Iekšējais dziļums, noslēpumainība, neatklājamība un, tanī pat laikā, šķietama vienkāršība. El Morija pavēstīja, ka piektajā dimensijā Čārlijam Čaplinam ir sevišķs uzdevums - atbalstīt izpausmes īstenošanu un kļūšanu talantam mūsu četrdimensionalitātē. Man šī tēma iepatikās. It sevišķi, ka tika teikts: tā nebūs tagad slavenu vārdu uzskaitīšana. Bet ir iespēja uzzināt kaut ko jaunu par cilvēku sagatavošanu, ejošu uz iemiesošanos mūsu pasaulē. El Morija mani iepazīstināja ar Čārlzu Spenseru Čaplinu, un es divas dienas ar viņu sazinājos, līdznoskaņojos uz darbu. Es sveicinu un uzaicinu uz sarunu Čārlzu Spenseru Čaplinu.



- Sveicināta, dārgā līdzstrādniece, pie mums slavena Žurnāla "Mirovoi čeneling". Mēs visi cienām iespēju būt viesiem viņa lappusēs. Un es ar neslēptu prieku veltīšu jums savu laiku un nodošu četrdimensiju cilvēkiem savas sirds uguni.
Bet es uzskatu par godu vadīt šo sarumu. Un mans pirmais jautājums, kādā vārdā es varu Jūs uzrunāt?
- Dārgā! Pirmkārt, Tu jau zini, ka pie mums uzruna notiek uz "tu". Nesāksim izjaukt mūsu pamatus (Čārlzs smejas). Man tagadējā dzīvē, taču, kā arī daudziem, vairāki vārdi. Es mīlu, ka mājās mani sauc vienā vārdā, darbā, katrā manas darbības veidā - citos un dažados vārdos. Bet mūsu sarunā es piedāvāju vārdu, kas, iespējams, nedaudz sasaucas ar manu bijušo vārdu. Sauc mani ČAURAZ.
Pateicos, Čauraz! Man šis vārds ļoti simpātisks. Tad vēl viens jautājums izskanēs ne pēc tēmas. Mēs to daudziem mūsu sarunu biedriem no piektās dimensijas uzdomam - patāsti par savu pāreju piektajā dimensijā. Kā tas notika? Vai tā bija augšupcelšana? Un kas pēc tam notika?
- Droši vien, es jums likšu vilties. Nebija nekādas augšupcelšanas. Es izgāju visas stadijas, kas vienmēr saucās "nāve". Biju ne mazmu pārsteigts par to, ka paliku dzīvs. Un ilgu laiku uzskatīju, ka spēšu pierunāt "šos piecdimensionālos" atgriezt mani atpakaļ un tieši Čarli Čaplinu. Man ļoti gribējās savu dzīvi turpināt, bet tikai kļuvušam jaunākam un spēkpilnam. Es uzskatīju, ka tāda iespēja tiem, pie kuriem es nokļuvu, ir. Un ilgi nevarēju ierakstīties jaunajā dzīvē, nopietni cerot atgriezties iepriekšējā.
Es no piektās dimensijas varēju domās iniciēt sava ķermeņa nolaupīšanu. Man gribējās ar to pierādīt, ka es nenomiru, ka nav nekādas apglabāšanas. Bet viss beidzās tā, kā jums zināms - atrada, izpirka, uzlēja betonu. Kā es par to smējos! Oi, kā es smējos! Nekad un nevienā no savām lomām es tā nesmējos! Taču pēc tā, es ieskatījos jaunajā pasaulē ar aizrautību. Un mana dzīve spēji izmainījās. Vai uz labu? Bet pēc četrdimensiju mēriem salīdzināt neiespējami. Tagad es zinu, ka esmu laimīgs kā nekad.
Vai tad Čaurazs neizgāja reabilitāciju? Parasti Reabilitācijas Centrā gatavo jaunajai dzīvei.
- Jā, protams izgāju. Un pietiekami ilgu. Tieši šeit ieraudzīju piecdimensiju zinātnes varenās iespējas. Tādēļ arī sāku prasīt, lai mani atgriež atpakaļ. Un tā, lai būtu Čarlija Čaplina dzīves turpināšanas ilūzija. Man atteica. Teica, ka es drīz pats sapratīšu savas dzīves celiņus-ceļus. Mani nomitināja vienā no brīnišķīgākajām vietām piektajā dimensijā. Un tagad es līdz pat šim laikam dzīvoju šeit. Šī telpa ar augstu vibrāciju līmeni un nevainojamu, visu iedzīvotāju viņā, harmonisku stāvokli. Tas apakšlīmenis 5,8. Var brīnīties, ka tūliņ tik augstas vibrācijas. Bet man teica, ka tās pilnībā atbilst manam garīgajam uzkrājumam.
Čauraz, tev ģimene ir? Pēc zemes mēriem, pēc tavas aiziešanas jau pagājuši 38 gadi. Vai satiki kādu no tuviniekiem, radiniekiem, draugiem?
- Jā, man tagad ir brīnišķīga ģimene. Tā visai daudzskaitlīga. Jums vēl dīvaini stādīties priekšā ģimeni, kurā vienam vīrietim ir vairākas sievas. Vai otrādi. Es tagad harmoniski saderu ar vairākām sievām. Taču tas - ne četrdimensiju pasaules austrumu harems. Mūsu augsti garīgai savienībai ir pilnīgi citi pamati. Nesen mūsu ģimenē iesaistījās vēl viens vīrietis. Bērnu mums maz. Cilvēki šeit ilgi dzīvo un daudzskaitlīgi bērnus nerada. Tādēļ ka visi viņi ļoti jauni, bet tanī pat laikā, ātri pieaug. Un tas attiecas ne uz viņu ārējo izskatu, bet viņu iekšējo garīgo būtību. Tagad manā ģimenē iemiesoti trīs mani draugi no četrdimensijām. Bez tam, starp pārejošiem es bieži satieku savus radiniekus un pazīstamos. Man ir savs sevišķs tikšanās rituāls ar viņiem. Reabilitācijas Centrā jau par to zina. Un vienmēr mani uzaicina savās pilīs pieņemt kārtējo dārgo draugu vai radinieku. Ceru, ka tas viņiem atnes labumu.
Čauraz! Kādu tu sajūti savu "Es" piektajā dimensijā? Kādi virzieni tavu talantu realizācijai?
- Ar lielu prieku atbildu uz šiem diviem jautājumiem. Dabīgi, tie savstarpēji saistīti. Un tomēr sākšu ar otro jautājumu, tādēļ ka tas aiz sevis "pavilks" atbildi arī uz pirmo. Sapratīsi ātri, kādēļ tieši tā.
Izlēmis palikt piektajā dimensijā (tu taču saproti, kā es svarīgi to izsaku!), es sāku censties realizēt savu "Es" artistiskā virzienā. Taču drīz sapratu, ka es starp pārējo tautu neizdalos tā, kā spēlēju četrdimensijās. Izrādās, šeit katram talanti izpaužas ārkārtīgi spilgti. Un kļūt slavens starp līdzvērtīgiem - viekārši aplam. Neiespējami (īstenībā, var arī šinī nostiprināties), taču vienkārši smieklīgi. Un es sāku pakāpeniski ieklausīties savā iekšējā balsī - bet ko es savā natūrā vēl nezinu? Pieradums no četrdimensionalitātes nostrādāja. Gribējās ne vienkārši realizāciju, bet izņēmumstāvokli. Es jau pie tā it kā pieradu. Bet šeit viss citādi! Var teikt ka šait visi - izņēmumstāvoklī! Bet arī tas būs nepareizi teikts. Šeit katra cilvēka atvērtība likumsakarīga. Un sabiedrība ar to bagāta, un laimīgi visi cilvēki. Un pie tam, visi ārkārtīgi vienkārši. Cilvēki priecājas par to, ka var citiem cilvēkiem uzdāvināt savas īpatnības, talantus, oriģinalitāti un bezgalīgu gara jaunradi. Jā, mana dārgā. Šinī pasaulē man bija ko pamācīties. Un es diezgan ātri apradu un sāku attīstīt to, kas agrāk bija slēpts ne tikai no cilvēcīgām acīm, bet arī no mana personīgā, visai vērīgā, skata. Tādā veidā, es izvēlējos pilnīgi nearktistisku realizācijas ceļu. Pie tam, visi mani aktiera talanti, režisora, komponista, scenārista un pat dziedātāja kļuva mani uzticami palīgi manu darbību citu virzienu realizācijās.
Šī ļoti interesantā tapšana vēl nebeidzās. Savā "Es" es atklāju arvien jaunas šķautnes un iespējas, kā arī neizsīkstošas spēka rezerves priekš nodomātā realizācijas. Un tas viss ne vienkārši aizraušanās, bet ļoti nepieciešami darbības veidi priekš sabiedrības. Un par dažiem no tiem, mēs sāksim ar tevi parunāt.
Bet tagad... Es uzaicinu manu sarunu biedri uz deju!
O! Cik negaidīti!
- Deja tā ne vienkārša. Šī deja nes visu manu bijušo darbību virzienu enerģiju. Piekrīti, ka vēl ne ar vienu neizdejoji to informāciju, kuru saņēmi savās intervijās (smejos no visas sirds!).
Jā jau! Nedejoju, tas tiesa)))
- Un tātad, mana dārgā, pats bijušais Čārlijs Čaplins sniedz jums roku priekš galvu reibinoša valša! Cerot, ka valsi taču tu mīli?
Sevišķi!
- Tagad tu pati kļūsi daļa no jūsu brīnišķīgās pasaules. Un es, Čaurazs, aizrauju Marinu tā virpulī, ko es pats saucu par iemīļotu nodarbību. Spirālveidā paceļamies augšup, pie tam, neaizmirstot izpildīt visas valša figūras. Tu maigi noliec savu galvu uz mana pleca... Virpulis mūs sagriež, sfēru mūzika skan kosmisko zvanu skaņās... Un, beidzot mēs apstājamies, ārkārtēji jaunā, priekš tavas saprašanas, piektās dimensijas apgabalā. Es arī pats nesen atklāju šo brīnišķīgo telpu... Šeit viss piesātināts puķu smaržām arī skaistuma un maiguma, nebijuša priekš četrdimensijas... Daudz skaistumu jūsu pasaulē, arī es dadz redzēju, būdams Čārlijs Čaplins. Bet šeit - sevišķa skaistuma audzētava. Šeit izkristalizējas gaismas formas gan augu, gan dzīvnieku un pat cilvēku. Tagad mēs, galvenokārt, redzam puķes. Tā - gaismas (krāsu vai ziedu?) audzētava. Un tā viena no manām darba un prieka, un neizsīkstoša skaistuma pilnības baudas vietām...
Es savu "Es" jūtu kā feju burvīgā pasakā. Es un Čaurazs - puscaurspīdīgi, viegli, gaistošos apģērbos planējam telpā. Apkārt - gasmas jūra, no kurienes izceļas dīvainas krāsas un ziedu formas. Tās dzirksteļo, iedegas, vizmo. Mēs itin kā izšķīduši šajā gaismā, esam daļa šīs telpas un šo ziedu/krāsu. Es jautāju Čaurazam: ko tad viņš šeit dara?
- Kad es priekš sava "Es" atklāju šo fantastikas stūrīti, tad sapratu, ka šeit - viens no manas jaunrades pielikumiem. Ar ko es šeit nodarbojos? Es ar sava psihiskā un, daļēji, mentālā ķermeņa palīdzību, saceru jaunas ziedu formas. Tās formas, kuras visvarāk patīk, nostiprinu. Un tā ne vienkārši izklaide. Katra no jauna radīta forma, pēc tam tiek nosūtīta priekš dzīves noteiktā pasaulē. Dažreiz no pasaulēm ir pieprasījums pēc jauniem stādiem. Un es ar milzīgu aizrautību un prieku izpildu šos pasūtījumus. Ir dārziņš, kurā nogatavojas jaunas augu formas arī priekš četrdimensijas. Jums zināms, ka jūsu pasaulē daudzas dzīvības formas, ieskaitot augus, puķes, izzūd. Dažreiz tas notiek sakarā ar to, ka telpas ekoloģija nedod tiem vairāk dzīvības spēkus. Taču dažas formas aiziet piektajā dimensijā, tādēļ, ka iziet savu augšupcelšanas procesu. Tas likumsakarīgi. Un tieši šinī, piektās dimensijas daļā, šie augi iziet savu transformācijas ciklu, un viņus gatavo dzīvei ceturtās-piektās dimensijas polipasaules apstākļos, kas sevišķi svarīgi priekš visa Augšupcelšanas procesa. Dažreiz es strādāju arī šajā "sarežģītajā" dārziņā. Šī telpa priekš manis skan valša ritmā. Tādēļ mēs arī pārvietojāmies tanī, izpildot šo dievišķo deju.
Bet tagad es, neatlaižot tavu roku, piedāvāju pāriet viegla ugunīga fokstrota izpildīšanā... O! Es jau redzu, kāda uguns pārskrēja pār visu tavu ķermeni... Bet tu - uzvelkama! Tas manā gaumē! Ah, kā es savā laikā griezu fokstrotu! Telpa vibrēja un skanēja! Taču šeit viss nedaudz citādi! Tu sajuti tos vieglumus un trauksmes, kas mums parādījās? Mēs veikli izpildām visas kustības un ar katru mūsu soli pārvietojamies tur, kur fokstrota ritmi ļauj izpildīt man citu un, ne mazāk mīļu darbības veidu. Paskaties - atveras milzīga augstuma un apjoma zāle. Mēs - vieni zāles vidū. Mūzika līst no visām pusēm, taču kāds, vai kaut kurš, uzdod ritmu. Un viņš aizrauj mūs šajā ugunīgajā dejā... Palēnināsim mūsu kustības. pamirsim uz mirkli, bet pēc tam palūkosimies apkārt...
Redzu milzīgas zāles telpu. Mūzika tikko dzirdama. Zāli piepilda kāut kāda gaišzila migla. Neviena nav. Es jautāju Čaurazam, bet ar ko viņš šeit var nodarboties? Taču, re, no miglas sāka parādīties kaut kādas lielas/prāvas formas. Kas tie? Cilvēki?
- Tie mani kolēģi parādas. Laiks pastāstīt ar ko mēs šeit nodarbojamies, ko mēs šeit radām. Šī - nepavisam ne zāle, kaut mūsu radījuma telpa ierobežota un rada zāles ilūziju. Šeit mēs priekš cilvēkiem vadām trenniņus formu radīšanā, tēlu - kā domu procesa darba rezultātu. Šeit priekšmetiski var redzēt savu domu darba rezultātu un vienlaicīgi iemācīties vai nostiprināt savas domformas, vai tās pārveidot. Pie tam, viens cilvēks netraucē otram. Kā tas notiek? Lūk priekš tā es un mani kolēģi vadām šeit speciālas noskaņošanās priekš trenējošamies. No vienas puses, it kā viss vienā telpā. No otras puses - cilvēks neredz to, ko rada viņa kaimiņš, un strādā patstāvīgi, it kā viņš viens. Šī telpa piepildīta ar dažādu īpašību un raksturojumu mentālo matēriju. Un, tici, katram cilvēkam ir savs īpašs mentālās matērijas kods, tādēļ mūsu zālē var trenēties vienlaicīgi daudzi. Priekš tiem, kuri apguva savu mentālo procesu kvalitatīvu vadīšanu, mēs piedāvājam citus treniņus, taču jau saistītus ar Sapņa radīšanu. Tiesa, tas jau citā vietā un ar citu deju. Gribi paskatīties?
Protams! Bet kāda deja mūs gaida?
- Tu jau iegāji deju gaumē, un tas teicami! Kādu deju es piedāvāju? Bet kāda tā var būt lolotam Sapnim? Kā tu domā?
Es iepeldētu sirds Sapņa telpā caur Valsi-Boston!
- Nu ko! Tā arī darīsim. Bet nebrīnies, ja mūs pavadīs cilvēki, citas dejas izpildoši, līdz pat "ča-ča-ča". Sapņi taču visiem dažādi. Tātad, arī muzikālais noformājums - dažāds.
Mana feja, no tālās četrdimensionālās pasaules, atļaujiet uzlūgt Jūs uz Valsi-Boston...
Čaurazs pārveidojas. Tagad viņš frakā. Es garā vakarkleitā taisu dziļu reveransu un dodu viņam roku... Skan Rozenbauma mūzika "Rudens dejo Valsi-boston", un mēs satraukti slīdam telpā...
- Nu tu gan sapņotāja! Momentāli iegāji tēlā. Bet man tas viss patīk. Ja Sapnis prasa Valsi-Boston, tātad, tieši tas arī vajadzīgs. Tagad palūkojies apkārt un tu redzēsi cilvēku straumes, kuri vienā vai citā dejā pārvietojas turp, kur vajag ne vienkārši izdomāt savu Sapni, bet to tēlaini radīt, noslīpēt un dot tam dzīvības enerģiju.
Es redzu, sajūtu, milzīgu telpu. Tur, tiešām, daudz cilvēku. Daži pārvietojas, dejojot pāros. Daži, dejojot vienatnē. Tāds iespaids, ka manā priekšā norit deju konkurss, bet dejo visi vienlaicīgi, netraucējot viens otram. Un pie tam, kaut kur pārvietojas. Es sajūtu, ka Čauraza temperaments prasa pārvietošanos citā stilā.
= Čauraz! Piektā dimensijā visi dejo un pārvietojas ar dejas palīdzību? Tas priekš manis kaut kas jauns! Vai caur šiem deju tēliem es redzu, sajūtu cilvēku garīgo noskaņojumu?

- Jā, mana dārgā, ar to uzskatāmi var attēlot cilvēku garīgo un dvēselisko noskaņojumu. Daudzi dejo pa īstam. Taču pārvietoties var dažādi. Visbiežāk šī pārvietošanās notiek mirklīgi, ja cilvēks jau iemācījās līdzīgā veidā pārnest savus ķermeņus. Taču daži var slīdēt ar sevišķa "transporta" palīdzību. Bet man ļoti negribas uz to novērsties! Mums ar tevi deju tūre. Un mēs atkal un atkal dejosim, jo sevišķi, ka mums abiem tas sagādā sevišķu prieku (Čurazs smaida, bet pēc tam aizrautīgi smejas).
Mēs pārvietojāmies Sapņa radīšanas telpā. Tā - sevišķa. Un šeit var radīt katrs piektās dimensijas iedzīvotājs. Taču, rēķinoties ar piektās dimensijas iedzīvotāju dzīves telpu (katram taču sava telpa un savs vibrāciju līmenis), šinī telpā arī ir daudz apakšlīmeņu. Pie tam, tas saistīts arī ar cilvēku psihisko ķermeņu attīstības mēru, gribošu radīt un pilnveidot savu Sapni. Šīs prakses nes labumu ne tikai pašiem radošajiem, bet arī visai piektai dimensijai un visai planētai. Atkarībā no tā, kur virzīts Sapnis priekš realizācijas, notiek arī lielākā vai mazākā mērā, radītāju psihisko ķermeņu attīstība. Tā ka, šai sakrālai radīšanas vietai ir liela nozīme, burtiski, planetāra mēroga. Un šeit pielaiž tos, kuri pilnībā apguva sava domāšanas procesa vadīšanas tehniku. Lūk kādēļ mēs ar tevi dejojam no tās telpas uz šo. Es pats ilgi trenējos, gan tanī telpā, gan šinī. Un tagad es varu uzskatāmāk pastāstīt manai sarunu biedrei par to, kas viņai visvairāk interesē. Tas ir, sāksim, beidzot, izskatīt to jautājumu, ar kuru tu nāci uz iepazīšanos ar mani.
Skolotājs teica, ka tu vari pastāstīt par to, kā, esoši vēl piektajā dimensijā, gatavojas iemiesoties četrdimensijās tie, kuriem stāv priekšā ar saviem talantiem harmonizēt mūsu pasaules telpu, dot savu ieguldījumu radāmās matērijas polipasaulē, izveidot pašu polipasauli. Tie ne vienkāši mākslinieki, komponisti, dziedātāji vai muzikanti. Tie cilvēki ar īpašu iekšējo uzbūvi, kuriem izpausti telpas-laika harmonizācijas talanti. Pagaidām es ne gluži saprotu - kā tas saistīts ar Sapņa radīšanas telpu?
- Es apmierināts ar to, ka tas pagaidām nesaprotams. Tad vieglāk paskaidot, jo nesāks spiest kaut kādi tevis izdomāti varianti. Sākšu ar to, ka visi cilvēki - talantīgi! Un tu pati padomāji par šo tēmu, es to precīzi zinu. Jūsu pasaulē, tieši dualitātes sistēmas dēļ, priekš cilvēka spilgtas realizācijas bija nepieciešami speciāli radīti apstākļi. Jā, jā, nebrīnies! Cik daudz talantu nerealizējas tādēļ, ka neizveidojas nepieciešamie apstākļi. Tādu piemēru ļoti daudz. Un tādēļ dualitātes četrdimensiju pasaule redzēja tikai to cilvēku spilgtu spēju izpausmes, kuriem realizācija izdevās. Īstenībā nav cilvēku bez talantiem. Talantīgi var būt gan tēvs, gan māte un vecmāmiņa un vectētiņš savā ģimenes dalībnieku lomā. Talantīgi tie, kuri labi vada automašīnu, vai sasniedz mākslu jāšanas sportā. Jā, daudzi talanti netiek pamanīti, jo sabiedrība pierada cienīt tikai tos, kuri savas spējas prot pasniegt spilgti, uzstājīgi, bet dažreiz pat agresīvi. Nez kāpēc uzskata, ka talantīgie visvairāk ir mākslas cilvēki. Taču tas pavisam ne tā. Jāprot ievērot katru talantu un dot viņam iespēju realizēties. Pie tam, jo vairāk talantu mēs attīstīsim, jo spilgtāk izgaismosies katrs atsevišķs talants.
Čauraz! Es padomāju par to, cik prasmīgi cilvēki prot izvēlēties puķes priekš dobēm. Reti kur kāda dobe sastādīta no vienas šķirnes ziediem. Puķes izvēlas tā, lai vienas pasvītrotu/izceltu citas, dažreiz pat kontrastos, lai ziedi pēc krāsas un formas papildinātu viens oatru. Bet cilvēciskā sabiedrībā mēs neprotam izaudzēt tik harmoniskas "talantu dobes".
- Jā, es tev piekrītu. Un mūsdienu četrdimensionālās sabiedrības uzdevums, izejošas no Dualitātes Eksperimenta, iemācīt katru cilvēku attīstīt un parādīt sabiedrībai savas sevišķās spējas. Un tikai tādā gadījumā var uzskatīt talantu realizētu.
Kādēļ es ar tevi runāju par talantu realizāciju, tanī piektās dimensijas telpā, kur mēs atnākam radīt Sapni? Tādēļ ka šie procesi savstarpēji saistīti. Cilvēki, protoši sapņot un precīzi izveidot sava Sapņa realizāciju, prot atklāt un realizēt savu Sapni, prot atklāt un realizēt savus talantus. Bet kas tad ir TALANTS?
Ja ticēt Vikipēdijai, tad tās izdevušās, dabiskas spējas, iedzimta apdāvinātība. Bet Krievzemē vēl bija svara mērs - talants.
- Brīnišķīgi! To es arī gaidīju. Tas, ka svara mērs saskan ar sevisķām spējām, ne nejaušība, Tās, spējas, arī jāprot nosvērt un nest pa dzīvi. Tā, nasta atbildīga, planetāras nozīmes. Un tās - daudzu dzīvju iestrādes. Bet tagad uz Zemes pavisam nav "jaunu cilvēku", par kuriem var teikt, ka viņi vēl neko nav iemācījušies. Arī augšupejošā evolūcijas atzara pārstāvjiem ir dziļa pieredze. Tātad, arī savi talanti, kur viņiem jādod iespēja attīstīties un parādīties pasaulei.
Tagad visiem svarīgi saprast, ka visiem ir iedzimtas spējas. Un tām nepieciešams uzplaukums! Bet sabiedrībai jaatbalsta katra talanta izpaušanos. Tikai tad uzplauks talantu dārzs visas cilvēces un visas planetārās dzīves labā. Bet talantu realizācija nepieciešama tieši priekš visām, visām planētas dzīvības formām. Piemēram, ja tu proti skaisti zīmēt, tad tavi audekli nes ne tikai sava radītāja emanācijas, bet arī tā, ko viņš attēloja, vai sacerēja... Pat ja sacerēja... Bet sacerēt var tikai SAPŅOTĀJS... Lūk, tagad mēs nonācām pie tava jautājuma.
Tu gribi teikt Čauraz, ka jūs gatavojat sapņotājus priekš iemiesošanās mūsu pasaulē?
- Mīļā, tieši šo jautājumu es arī gaidīju pēc visa manis teiktā. Mēs gatavojam ne vienkārši sapņotājus, bet tos cilvēkus, kuri vēl būdami piektajā dimensijā, ar saviem sapņiem ielika nepieciešamo procesu realizāciju priekš jūsu pasaules izejas no duālās eksistēšanas. Bet arī tas - tikai atsevišķš gadījums. Daži no viņiem ieliek daudzus kopējās planetārās evolūcijas atzarus, kuru realizāciju paši arī tiecas izpildīt vai jūsu pasaulē, vai citās pasaulēs. Tādu cilvēku daudz. Viņi iziet speciālu sagatavošanu viņu izvēlētās misijas izpildīšanai. Un viņi, atkarībā no viņu izvēlētā ceļa, specializējās vienos vai citos jautājumos. Tas ir tiešs atbalsts talantam un iedzimtu (iemiesojumos iestrādāto) spēju attīstībai.
Starp šiem entuziastiem ir arī tādi, kuriem viņu īpašā gaismas struktūra sevišķi smalki jūt telpas-laika parametrus. Tā viņu īpašība pietiekami unikāla. Un mēs tādus cilvēkus atlasām priekš tām pasaulēm vai konkrētas pasaules telpas, kur pienāca laiks mainīt telpas-laika raksturojumus. Šeit, piektajā dimensijā, ir speciālas skolas. kur viņi mācās praksē piemērot savas spējas. Ar ko tas ne talnts? Tādi cilvēki pēc tam iemiesojas atbilstošās pasaulēs un, nemanāmi priekš apkārtējiem, veicina telpas-laika izmaiņu, nesot savos "Es" visus nepieciešamos jaunos raksturojumus. Viņi ietekmē citas dzīvības formas ar mērķi, lai pāreju uz jauniem parametriem paātrinātu un optimizētu. Viņi var būt nemanīti iedzīvotājiem, taču viņu misijas nozīmīgumu grūti pārvērtēt. Kā redzi, šie sevišķie talanti izpaužas it kā nemanāmi, taču viņi - talanti. Un viņiem arī nepieciešams radīt apstākļus priekš realizācijas. Šos apstākļus mēs ieliekam vēl pie viņu iemiesošanās, par cik viņu misija svarīga. Šiem cilvēkiem ir it kā "iebūvēts" jaunā laika etalons. Bez tam, viņi smalki uztver laika un telpas pārkārtošanas signālus. Par cik mēs tagad sākām saprast, ka Telpa un Laiks ir Augstākās Stihijas, tad ar pilnu pārliecību var teikt, ka šie cilvēki kļūst smalki, jūtīgi jūsu pasaules (tagad es gribu aprobežoties spriedumos tikai par viņu) Stihiju Kodola palīgi. Šie cilvēki - visīstākie Sapņotāji! Un, pirms iet iemiesojumā ar tik atbildīgu misiju, viņi, esoši piektajā dimensijā, rada sava Sapņa darbojošos modeli, kas pēc iemiesošanās ved viņus kā ceļa zvaigzne.
= "Rada sava Sapņa darbojošos modeli" - rada pēc personīgā priekštata, vai vēlēšanās, vai tomēr šis modelis iekārtojas kaut kādā precīzā evolucionārā plānā priekš konkrētas pasaules?
- Protams, visi tādi speciālisti strādā pēc noteiktiem plāniem. Teikšu vēl vairāk - viņi, vēl atrodoties piektajā dimensijā, ieiet kontaktā ar jūsu pasaules Stihiju Kodolu un ienes nepieciešamās korekcijas savos plānos atkarībā no Stihiju Kodola stāvokļa tekošajā momentā. Nonākot iemiesojumā, viņi savu nevieglo darbu turpina. Pie tam, atrodas pastāvīgos sakaros ar piektās dimensijas speciālistiem.
Nu, tad "jautājums uz aizpildījumu / {засыпку ?}". Kādā veidā viņi atnāk uz iemiesošanos? Ja iet caur ieņemšanu, tad par visiem saviem plāniem aizmirsīs. Un kamēr bērns izaug un kļūst pieaudzis, daudz kas izmainīsies tanī pasaulē, kuru viņš gribēja koriģēt un mainīt.
- Apbrīnojami! Tu aizsteidzies priekšā manām domām un vēlmei paskaidrot visu noteiktā kārtībā. Dabīgi, tāda veida talanti neatnāk caur ieņemšanu. Viņi jūsu pasaulē atnāk vai caur augšāmcelšanos, vai caur garīgo aizvietošanu. Pie tam, skataties uz garīgo aizvietošanu pietiekami plaši. Mēdz būt gadījumi, kad dzīvojošais cilvēks visus savus ķermeņus pilnībā nodod aizvietošanai. Taču tagad mēs praktizējam daļēju pievienošanos četrdimensijās darbojošamies cilvēkam. Un bieži tas ir speciālists tādas pašas kārtības, bet atstrādājis savu misiju un gatavs jaunu pieņemšanai Uzskatiet to kā savdabīgu Iesvētīšanu priekš jaunu evolucionāru uzdevumu izpildīšanas. Pie tam, piektās dimensijas speciālists pilnībā velta savu dzīvi darbam caur dotā cilvēka ķermeņiem. Tas - sevišķs gadījums uzreiz Divu Dvēseļu eksistēšanai polipasaulē. Tas arī - sevišķs gadījums viņu kopīgai augšupcelšanai. Bez tam, Dvēsele no piektās dimensijas pakāpeniski maina tā cilvēka Daudzdimensionālo Ķermeņu Kompleksa (DĶK) raksturojumus, ar kuru saistīts četrdimensionalitātē. Viņu mijiedarbības polipasaule sāk izplatīties arī uz citiem cilvēkiem, kaut vai tādēļ, ka visi cilvēki - vienots organisms. Un daļējas izmaiņas, uzkrājoties, sāk mainīt arī veselumu.
Čauraz, kādi ķermeņi pirmām kārtām pilnveidojas šim Dvēseļu pārim? Droši vien, psihiskais ķermenis?
- Jā, vispirms tieši psihiskais ķermenis. Tas kļūst daudz kustīgāks, lokans un, lielā mērā, pielāgojies mijiedarbībai ar citiem ķermeņiem. Taču, jādomā, izmaiņas tomēr sākas no ēteriskā ķermeņa. To svarīgi zināt. No šejienes attīstās visa DĶK daudzas jaunas iespējas.
Bet tagad es tomēr gribu pastāstīt par to, kā mēs palīdzam cilvēkiem, plānojošiem pāreju ceturtajā dimensijā, atklāt savus talantus. Neatkarīgi no tā, par kādām sevišķām spējām mēs runājam. Jūsu pasauei tagad nepieciešami ne tikai talantīgi mākslas darbinieki, bet arī talantīgi vadītāji, politiķi, ekonomisti, ekologi, dziednieki un ārsti, inženieri, audzinātāji, skolotāji un vienkārši talantīgas mammas un tēti, spējīgi pareizi audzināt savus bērnus. Un visu to mēs cenšamies ielikt cilvēkos, kuri gatavojas iemiesoties jūsu pasaulē.
Kā tas notiek? Es jau absolūt visiem esošu talantu tēmu aizskāru. Un jāatklāj plaši. Dualitātes Eksperimenta laikā ar Karmas Likuma energoinformācijas palīdzību ienesa ierobežojumus visu cilvēku talantu uzplaukumam. Vai arī priekš konkrēta iemiesojuma dotais talants izpaustā veidā bija nevajadzīgs; vai apstākļi neizkārtojās priekš tā atklāšanās. Jums tas zināms ne sliktāk par mani. Bet tagad cilvēkiem pirms iemiesošanās tie implanti tiek noņemti, kas aizturēja visu nopelnīto talantu uzkrājumu atklāšanos. Un mēs ļaujam cilvēkam pirms iemiesojuma it kā paterenēties to pielietošanā. Viņš piedzimst (vai atnāk) ar to atmiņu, ko viņš var. Un bērni no saviem pirmajiem soļiem sāk parādīt savas spējas un iespējas. Bet mēs cenšamies viņus nosūtīt speciāli sagatavotās ģimenēs. Un tie "jaunie bērni", un parastie cilvēki. Kaut arī vārds "parastie" man, godīgi sakot, neliekas viņiem piemērots. Tādu speciāli sagataotu cilvēku kļūst arvien vairāk un vairāk. Un viņi pakāpeniski maina (ievēro: ne sāks mainīt, bet maina!) jūsu pasauli uz harmonijas, gaismas un pilnības pusi! Jūsu uzdevums četrdimensionalitātē - ievērot tadus bērnus, pieaugušos cilvēkus un viņiem visnotāļ palīdzēt.
Saki, bet kāda deja reksturīga priekš šiem cilvēkiem? Sagatavošanas periodā uz iemiesošanos viņi ko dejo? Es jokoju, bet varbūt uz šo joku ir atbilde?
- Jā,jā, jā, viņi, dabīgi, dejo! Bet tu pati redzēji, kā cilvēki tiecās Sapņa radīšanas tēlpā dažādos ritmos un dejās. Tādēļ viennozīmīgas atbildes uz tavu joku nav. Bet! Viņus visus saista viena vienīga brīnišķīga melodija. Un tā - melodija, viņu sirds skanoša tanī nākotnē, kuru viņi rada. Tā melodija ļoti vienkārša. Tā - kā uzvilkta stīga. Pēc tās stīgas vibrācijas viņi viens otru uzzin jebkurā dimensijā. Viņi - pirmgājēji pa savu iekšējo būtību. Viņi - sapņotāji, drosmīgi realizējoši savu sapni. Viņu sapnis saskan ar Planetārās Augšupcelšanas stīgu. Un paši viņi - daļa šīs melodijas un stīgas. Un es viņu priekšā noņemu cepuri...
Čauraz, bet jūs palīdziet cilvēkiem mūsu pasaulē, atklāt savus iestrādātos, bet uz laiku aizzīmogotos talantus?
- Labs jautājums, gaismu ielejošs uz daudzām visai negaidītām jūsu pasaules kolizejām. Daudzi no jums sāka izjust kaut kādu pievilkšanu kādam darbības veidam, par kuru agrāk pat nedomāja un neparedzēja, ka tas jūs aizņems, kā saka, "ar visu galvu". Iemesli tam var būt vairāki. Mēdz būt arī tā ka cilvēks sen gribēja kaut ko īstenot, bet dzīve "nomāca" uz kaut ko citu. Un pēkšņi, apstākļi sāk iegrozīties labvēlīgi, un cilvēks, burtiski, parādās pilnīgi citās pašizpausmēs. Šeit, visbiežāk, strādā smalkmateriālās Atbalsta Grupas. Dotajā gadījumā, nepieprasītais talants bija jau gatavs realizācijai. Bija nepieciešams radīt nepieciešamos apstākļus, vai pabīdīt cilvēku uz izlēmīgām darbībām.
Cita lieta, ja spējas bija, kā tu izteiksmīgi teici, aizzīmogotas. Bet tekošajā momentā šim cilvēkam šie ierobežojumi kļuva jau nevajadzīgi. Cilvēkam palīdzību sniedz piektās dimensijas speciālisti. Dabīgi, iniciatīva iziet no cilvēka Augstākā "Es", un Atbalsta Grupas arī šeit ņem aktīvu dalību. Bet uz implantu noņemšanu, talantu izpausmi ierobežojošu, pieslēdzas sevišķi speciālisti. Jo vajag taču noņemt ne tikai ierobežojumus, aizturošus vienu vai citu agrākās dzīvēs iestrādāto talantu izpaušanos, bet arī sagatavot pašu cilvēku to parādīšanai. Tas sevišķi svarīgs moments! Cilvēks nedrīkst nobīties, bet arī tā mēdz būt. Citi pat atraida savu jauno īpašību parādīšanos. Taču tādēļ jau mēs strādājam saudzīgi un maigi. Bez tam, nepieciešams cilvēkam izveidot notikumainības kanālu, kas ļaus realizēt ar labumu prekš planetārās evolūcijas no jauna atklājušos talantus. Kaut arī viņi neapzinās ar viņiem notiekošo notikumu lielo nozīmi. Tagad tādu cilvēku kļūst arvien vairāk. Un jūs jau vairs nepārsteidz, kad cilvēks ņem rokās otu un glezno. Kāds sāk dziedāt, bet kāds aizbrauc no pilsētas, lai būtu kontaktā ar Māti Zemi, saprotot, ka viņam jāpalīdz harmonizēt visu planetāro dzīvi. Šķietami, pēkšņi, dzimst spilgti organizatori, politiķi, operatori vai pedagogi. Palūkojieties apkārt, jūs sapratīsiet, par ko es runāju. To visu arī var saukt par mūsu dimensiju sakariem. Un to arī formē mūsu dimensiju jaunās matērijas. Tādiem cilvēkiem, visbiežāk, notiek veco dzīves programmu nonullēšana un pilnīgi jaunu palaišana, kas dažus pietiekami izbrīna, bet citus atklāti iepriecina. Viņi jau gatavi pārprogrammēšanai.
Jums ne jaunums jau apstiprinājums, ka pie tādiem procesiem noved cilvēka garīgā attīstība. Taču šis process norit tik ļoti daudzveidīgi, ka pat grūti noteikt, kādi tad ir šī ceļa standarta atzari. Dažreiz šķiet, ka cilvēks neinteresējas ne par ko garīgu, bet viņa dzīve strauji mainās. Viņš pats kļūst citāds. Dažreiz - ka vairs nevar pazīt. Un viņa darbība sāk transformēties un dot citus rezultātus. Un cilvēks acu priekšā izmainās. Viņa iekšējā gaisma kļūst arvien redzamāka. Un mēs, vērojot savus aizbilstamos tādus, priecājamies par šo jauno gaismu. Tā ielīst kopējā Gaismas plūsmā, priecējot sirdis un nesot labumu visai planētai, bet ne tikai jūsu sabiedrībai un pasaulei.
Mana dārgā sarunu biedre un deju partnere! Redzu, jūtu, ka dejot - tā tava stihija! Atnāc uz satikšanos ar Čarli Čaplinu, tagad Čaurazu. Mēs vēl ne visu izdancojām šajā pasaulē. Ir mūsu darbības daudzas zonas, kuras vajadzētu izzināt četrdimensiju zemiešiem. Šo izzināšanu mēs pastāvīgi vedam pa dažādiem sakaru kanāliem ar jums. Kā arī pa dažādiem jūsu gaismas darbu veidiem. Padomājiet arī par to, ka mēs ar jums - BLAKUS! Un tie ne skaļi vai standarta vārdi. Jebkurā momentā, jebkurš no jums var stāties valša pozīcijā un iegriezties jautrā spirālē, apņemot ar savu Sirdi gan četrdimensionalitāti, gan piecdimensionalitāti. Saprotiet, polipasaule izaug caur jūsu Sirdīm! Tas nozīmē, ka mēs, jūsu garīgie draugi, vienmēr ar jums jūsu Sakrālajās Sirdīs, dejojam Mīlestības Valsi! Kopīgas saziņas Prieka un Laimes Valsi!
Sūtu jums savu Prieku, mani dārgie laikabiedri! Laikabiedri Augšupcelšanas procesā, planetārās pārveidošanas laikabiedri, pašaizliedzīgas Mīlestības laikabiedri uz mūsu brīnišķīgās planētas! Es laimīgs, ka mēs kopīgi radām viņas jauno evolūciju.

Jūsu Čaurazs - Čārlzs Spensers Čaplins,
uzaicinošs visus gribētājus izdejot brīnišķīgo čarlstonu!

23. maijs 2016. gads, Rīga.

Avots: Žurnāls "МИРОВОЙ ЧЕННЕЛИНГ: Духовные сообщения" № 7(32) 2016, Žurnāla El.adrese: mirovoy_channeling@mail.ru , Tel/faks: +7(3843) 74-61-45, +7(3843) 74-00-12. Žurnāla Internet-veikala El.adrese: http://world-channeling.com/ Žurnālu Rīgā var iegādāties zvanot pa tālr. 29613296.
-------
Latviskojums ievietots Spēkavota vēstvietnē: http://spekavots.ucoz.ru /02.04.2017.
Nosūtīts Latvijas Radio viļņiem: info@inbox.lv /02.04.2017.
Un: https://www.facebook.com/MansGasimasStars/?fref=ts /02.04.2017.
Arī: https://www.facebook.com/lauma.ivane.1 /02.04.2017.
=====
Viskopīgai pieredzei sagatavoja Eslauma 02.04.2017.

Skatījumu skaits: 767 | Pievienoja: Eslauma | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Vārds *:
Email *:
Kods *: