Galvenie » 2020 » Decembris » 29 » "Viņš atgriezīsies oktobrī" /20.12.21.-22./
22:28
"Viņš atgriezīsies oktobrī" /20.12.21.-22./

"Viņš atgriezīsies oktobrī" /20.12.21.-22./

Jaunumi vietne www. sanatkumara.lv
2020. gada 29. decembrī
Janis Oppe <janis.oppe@gmail.com>

Tatjana Tihoplava. "Viņš atgriezīsies oktobrī". 2016-2020 (papildināts 20.12.21.-22.)

Autora un tulkotāja priekšstati daudzējādā ziņā nesakrīt.

2020. gada 21. decembris
ATBILDES
1. a) Vai biloterapija (билотерапия) ir efektīva? Domāju nopirkt nelielu bilo, bet nezinu, vai ir jēga un efekts, tāds, par kuru runā?
ASTRUSS: Jā, biloterapija ir efektīva. Plakano zvanu skaņa ļoti labvēlīgi ietekmē cilvēka fizisko ķermeni. Ļoti labvēlīgi. Īpaši stresa situācijās, psihisku traucējumu gadījumos. Tas ir labs atveseļošanās līdzeklis.
b) Kad Putina vietā atnāks cits, vai valstī nebūs genocīds un digitalizācija?
ASTRUSS: Nē, ne genocīda, ne digitalizācijas Krievijā nebūs.
2. a) Cilvēka iekšējā telpa ir savienota ar pasaules-ēkas telpu. Vai var teikt, ka pats cilvēka materiālais ķermenis atrodas viņa iekšējās telpas ietvaros, nevis cilvēka iekšējā telpa atrodas viņa materiālā ķermeņa ietvaros?
ASTRUSS: Jā, ir pareizi teikt, ka materiālais ķermenis atrodas viņa iekšējās telpas ietvaros. Taču gribu piezīmēt, ka materiālā ķermeņa ietvari nav šī ķermeņa ādas virsma. Materiālā ķermeņa robeža, tāpat kā katras šūnas robeža ir ievērojami lielāka. Bet tomēr materiālais cilvēks atrodas savas iekšējās telpas robežās.
b) Ko sevī ietver cilvēka iekšējā telpa?
ASTRUSS: Visu. Visus smalkos ķermeņus, visu enerģētiskās informācijas kompleksu, aizbāzni, siltuma spilvenu utt., tas viss izrādās cilvēka iekšējās telpas ietvaros. Lūk, kad cilvēks pamodinās savu kundalini, kundalini informācija izies cauri mugurkaulam un čakras aktivizēs tuvāk esošos augstākos slāņus, kauzālo, budhisko un atmisko, lūk, tad šie aktivizētie augstāko slāņu apgabali izies aiz cilvēka iekšējās telpas robežām.
c) Kādas sfēras robeža ir cilvēka iekšējās telpas apvalks? Vai arī šī robeža ir visai nosacīta, jo šī telpa ir savienota ar pasaules-ēkas telpu un tādā gadījumā pats jautājums ir uzdots nekorekti?
ASTRUSS: Nē, šī robeža nav nosacīta. Jūsu iekšējās telpas robeža ir psihosfēra. Un psihosfēras saturs – tā ir jūsu uzkrātā psihiskā enerģija. Bet robeža var mainīties, un cilvēka iekšējā telpa sāk saplūst ar pasaules-ēkas telpu, kad viņš paaugstina savas apziņas attīstītības līmeni un iziet uz spoguļfrekvenču līmeni.
d) Vai var izdarīt secinājumu, attiecībā uz unikālo pāri: visos iemiesojumos, kamēr unikālā pāra būtības vēl nebija pamodušās, viņas vai nu mira kopā, vai arī viena pēc otras gāja caur tuneli, paejot garām portāliem, uz mirušo pasauli, lai atkal piedzimtu evolucionārā procesa turpināšanai? Iznāk, ka tādām būtībām bija jāattīstās kaut kā paralēli, vai arī vienai bija jāgaida otra, kamēr tā panāks viņu attīstītības ziņā. Tā?
ASTRUSS: Jūsu pirmais variants ir pareizs. Kamēr unikālā pāra būtības nav pamodušās, viņas mira ne gluži kopā, bet ar ļoti nelielu intervālu, burtiski pēc dažiem mēnešiem, maksimums, pēc gada. Kad viņas pamodās un gāja caur portāliem, arī tas varēja notikt ar dažu mēnešu vai gada starpību. Tā ka šajā nozīmē Jums ir taisnība. Un pēc tam viņas gāja uz dzimšanu. Turklāt dvēsele tikai virzībā uz dzimšanu ļauj šīm būtībām diezgan ilgu laiku atrasties dažādās pasaulēs, no pieciem līdz desmit gadiem. Tas ir, viena būtība aizgāja dzimt uz Zemes, bet otra gadus 5-10 vēlāk. Dvēsele paredz nepieciešamību vienai pāra pusei stabilizēties uz Zemes līdz otrās puses atnākšanai. Lūk, to virzībā uz dzimšanu dvēsele pieļauj.
e) Varbūt, kaut arī reti, bet vienas dvēseles būtības nāk uz Zemi dažādu māšu dzemdēs, bet pēc tam viena pēc otras atstāj šo pasauli, lai vienmēr paliktu kopā? Varbūt tieši par tādiem gadījumiem saka: “Atradu savu dzimto dvēseli.”
ASTRUSS: Pareizi. Būtības nāk uz Zemi dažādu māšu dzemdēs un pat dažādā laikā, un pēc tam viena pēc otras atstāj jūsu pasauli. Taču, kamēr viņas atrodas uz Zemes, dvēseles uzdevum ir, lai viņas uz jaunākās būtības pilngadību noteikti atrastos kopā. Un tādi pāri diezgan agri vienai no būtībām stājas laulībā.
3. Man ir galvas traumas, sākumā ieķīlējās smadzenes, pēc tam reibonis, vājums galvā. Un nepāriet. Skatījos Lazareva S.N. (Сергей Николаевич Лазарев)seminārus, lasīju grāmatas, strādāju ar sevi, pildīju viņa padomus. Taču uzlabojuma nav. Varat pajautāt Astrusam, ko man darīt? Lūdzu!
ASTRUSS: Pats pareizākais – griezties pie ārsta un uztaisīt tomogrammu. Vispār ar smadzenēm labāk nejokot. Tāpēc es iesaku izmeklējumu nevilkt garumā un nopietni nodarboties ar savu veselību.
4. Kā Krievijā pareizāk apglabāt mirušo: zemē, kā parasti, vai kremēt? Tas nekaitēs dvēselei?
ASTRUSS: Nē, tas nekaitēs dvēselei. Apglabāt vajag tā, kā lūdza mirušais vai kā Jums ērtāk. Ja jūs turaties pie baznīcas ceremonijām, apglabājiet ar apstāvēšanu zemē. Ja Jūs pie tā neturaties, kremējiet. Tas dvēselei nekaitēs, varat būt mierīga.
- Vai obligāti ir apglabāt vai kremēt trešajā dienā pēc nāves?
ASTRUSS: Nē, nav obligāti.
5. Nav saprotama Astrusa atbilde par vakcīnu. “Ja gribat nomirt, nevakcinējieties.” Bet pašlaik taču vakcīna nav pienācīgā kārtā pārbaudīta, un kopā ar vakcīnu iešļircinājuma laikā var ielikt čipu, mēs pat nepamanīsim. Vēl daudz ir “tumšo”, kuri alkst iznīcināt cilvēkus ar jebkuriem paņēmieniem. Pazīstami ārsti, imunologi internetā raksta par šodienas vakcīnu kaitīgumu. Ko darīt? Īpaši sāpīgi ir bērnu un mazbērnu dēļ.
ASTRUSS: Protams, vakcīnai ir jābūt pārbaudītai. Tas ir dabiski. Bet, ja vakcīna ir pārbaudīta, vakcinācija ir jātaisa, tajā skaitā arī bērniem un mazbērniem.
Kas attiecas uz “tumšajiem”, kuri alkst iznīcināt cilvēkus ar jebkuriem paņēmieniem, tas ir izdomājums. Tā ir izdoma. Tāds “tumšais” ir koronavīruss, viņš alkst iznīcināt zemfrekvences cilvēkus. Un neviens jums vakcinēšanās laikā čipus ne-liks! Es Jums dodu garantiju. Tas esmu es, Astruss, Krievijas kurators. Nekādas čipošanas nebūs.
6. a) Kā uzzināt, vai man ir misija, un, ja ir, kāda ir tās būtība?
ASTRUSS: Lūk, tas ir jautājums. Proti, tikai 30% cilvēku šajā iemiesojumā ir noteikta misija. Bet tas nenozīmē, ka viņi to noteikti izpildīs. 70% cilvēku turklāt ir noteikta pieskaņojoša masa. Viņiem misija būs nākamajos iemiesojumos. Šī pieskaņojošā masa rada apstākļus cilvēkam, kuram ir noteikta misija, lai viņš sataustītu, sajustu, nonāktu gultnē, kura ved pie misijas izpildīšanas. Visbiežāk rada problēmas un nepatikšanas. Un praktiski katram, kam ir misija, dvēseles tieksme, dziņa noteikti mēdz būt. Dvēsele saka priekšā. Un tālāk jau cilvēks pats sāk apdomāt, spriest, izvēlēties, kā ir labāk un kā sliktāk, kur izdevīgāk, kur ērtāk. Un nogriežas ne uz to ceļu. Taču nevar teikt, ka viņš vienreiz ir nogriezies ne uz turieni un tas ir uz visu savu dzīvi. Diemžēl, cilvēkam ir ļoti inerta domāšana: pārmaiņas gribu, bet nevajag.
b) Kādas mācības vajag uz Zemes iziet? Ko iemācīties? Vai arī, ko izdarīt? Un kur ir mana vieta?
ASTRUSS: Pats galvenais cilvēka uzdevums uz Zemes – pamosties, tāpēc ka tieši tālab viņš iet uz Zemi, tāpēc ka no tā ir atkarīga viņa turpmākā nākotne. Vai nu viņš bezgalīgi dzims un mirs, vai arī pēc nonākšanas uz Zemes viņš iemantos nemirstību un turpinās attīstīties tālāk. Pats galvenais – pamosties, tas ir, pamodināt kundalini. Pamosties ļauj grūtību, šķēršļu pārvarēšana, kas ved pie gribas izstrādāšanas, pie psihiskās enerģijas sastrādāšanas, ja cilvēks cenšas pacelt apziņas attīstītības līmeni. Sākumā ir jāmēģina tikt skaidrībā, kādēļ viņš ir atnācis uz Zemi, kas viņu gaida tālāk utt.
7. Astrus, sakiet, lūdzu, ar kādu informācijas komponenti atnāks Vitālijs Jurjevičs? Riskēšu pieņemt, ka 100%. Pēc mūsu zemes plāna priekšstatiem viņa atnākšanu var vērtēt kā Kristus otro atnākšanu vai Dieva parādīšanās Brīnumu.
ASTRUSS: Šeit ir divi jautājumi. Uz pirmo jautājumu atbildēšu tā: Viņš atnāks ar augstu informācijas komponenti. Apmēram 75-80% – informācijas komponente, pārējais – materiālais, bioloģiskais.
Kas attiecas uz Jūsu priekšstatu, jā. Šeit Jums ir taisnība. Viņa atnākšanu var vērtēt tikai ne kā Kristus otro atnākšanu, bet kā Kristus sūtņa atnākšanu.
8. a) Astruss apstiprina, ka mūsu realitāte ir kvantu realitāte – nav galīgas skaidras nākotnes, bet ir daudz notikumu attīstības variantu. Tad iznāk – var mainīt savu nākotni, kas ir īpaši svarīgi mūsu medicīnai “neizārstējamu” slimību gadījumos, vai nelabvēlīgi attīstoties kādām parādībām. Tas tā ir?
ASTRUSS: Jums ir pilnīga taisnība. Var mainīt nākotni un mainīt jebkurā momentā, kad Jūs pie tā nopietni ķeraties. Jā, var mainīt savu nākotni pat jūsu medicīnai “neizārstējamu” slimību gadījumos, arī, nelabvēlīgi attīstoties kādām parādībām. Ir zināms par gadījumiem, kad slimnieks par spīti visām ārstu prognozēm izveseļojās pat no onkoloģijas 4. stadijā. Es nemaz nerunāju par to, ka, tiecoties izmainīt savu nākotni, cilvēks veicina psihiskās enerģijas izstrādāšanos un ved pie Jūsu apziņas attīstītības līmeņa paaugstināšanās.
b) Kas ir efektīvāks – darbs ar savu zemapziņu (pašhipnoze, transs, meditācija par vēlamo…) vai ar apziņu – vizualizācija, afirmācija, lūgšanas?
ASTRUSS: Visi jūsu uzskaitītie elementi ir apmēram ekvivalenti. Taču, dzīvojot dievā, patiesas, īstenas lūgšanas spēj radīt brīnumus. Bet pats efektīvākais – tā ir koncentrēšanās, ar mērķi pamodināt savu kundalini un pamosties. Jums nepieciešams pamosties, jo tieši tādēļ būtība iet uz smago zemfrekvences pasauli.
9. a) Vai Vadims Zēlands (Вадим Зеланд) ir komercprojekts, jebšu tā ir reāla personība, kura atklājusi noteiktas skaidrzināšanas? Viņa darbā ir ļoti daudz paralēļu, par kurām runā Astruss. Taču tikšanās reizēs viņš ļoti slikti runā, ir pilnīgā pretstatā savām grāmatām.
ASTRUSS: Jā, viņš ir kontaktētājs, viņš informāciju saņem caur uzmanību un daļēji tekstu veidā. Viņa darbā ir ļoti daudz pozitīvu lietu, bet, tā kā viņš balstās arī uz informācijas saņemšanu caur uzmanību, tad dažreiz pieļauj būtiskas nepareizības.
b) Vai viņa darbi par transērfingu ir patiesība?
ASTRUSS: Es tikko kā teicu, ka ievērojama daļa informācijas ir patiesība, bet ir arī daži izkropļojumi. Viņa darbs ir vērtējams pozitīvi.
c) Vai pasaulē ir dzīvojusi priesteriene Tafti, par kuru viņš runā savos darbos?
ASTRUSS: Nē.
d) Vai ir nodoma pīnīte (izaugums cilvēku pakaušos, kuru nepieciešams aktivizēt noteiktu spēju attīstīšanai), jebšu tas ir izdomājums?
ASTRUSS: Tā ir izdoma. Spēju attīstīšanai vajag pamodināt savu kundalini. Tajā ir lērums neskartu spēju.
10. Astruss, ko Jūs teiksiet par Sai Babu?
ASTRUSS: Sai Baba – tas ir svētais, kurš apzināti gāja uz dzimšanu, lai parādītos fiziskajā ķermenī. Viņš nav dievs, viņš nav Vēju otrās kategorijas pārstāvis, kā Jēzus Kristus, bet viņš ir svētais, kurš sasniedza ļoti augstu apziņas attīstītības līmeni. Un viņš jau daudzkārt mēģina iziet to pašu ceļu, kuru izgāja Jēzus Kristus.
11. Sadhguru, kas viņš ir? Viņš tiek saukts par Joginu mistiķi. Viņš ir Blavatskas darba turpinātājs. Viņš viegli risina sarunas par jebkurām zinātniskām tēmām. Nešķiet, ka viņš būtu kāda piāra projekts.
ASTRUSS: Nē, viņš nav kāda piāra projekts. Par Sadhguru var teikt apmēram to pašu, ko par Sai Babu. Viņš ir svētais, kurš tāpat kā Sai Baba nāk uz Zemi, lai strādātu ar cilvēkiem, nodotu viņiem informāciju no augstākiem līmeņiem. Tāpēc ka tamlīdzīgu informāciju, kādu dod Sadhguru, kontaktētājs caur uzmanību uztvert vienkārši nevar.
12. Var uzdot jautājumu Astrusam? Kā viņš attiecas pret Starptautisko kustību ALLATRA Daņilova Igora Mihailoviča (Данилов Игорь Михайлович) vadībā?
ASTRUSS: Bet, lūk, tā ir samākslota kustība un mēģinājums izvērsties plašā mērogā. Tā tālu neaizies.
13. Vai var guņu (guņa) materiālās dabas likumu (закон о гунах) aplūkot cilvēka uzvedības morāli ētiskā aspekta griezumā?
ASTRUSS: Jā, var guņu likumu aplūkot pielietojumā cilvēka uzvedības morāli ētiskajam aspektam. Visas šīs guņu īpašības var pielietot arī cilvēks. Taču tās līdz ar cilvēka frekvenču raksturlīkņu paaugstināšanos sāks mainīties, sākot dominēt vienām īpašībām un izzūdot citām.
14. Ir papildu jautājums Astrusam. Vai cilvēks pats, patstāvīgi, tiks galā ar panikas lēkmēm? Ja jā, tad kā?
ASTRUSS: Nē. Cilvēks ar panikas lēkmēm pats galā tikt nevar. Viņam varētu palīdzēt psihoterapeiti vai hipnologi. Izvest viņu no šīs psihiskā stāvokļa. Un, lūk, kad viņš, būdams izvests no šī stāvokļa, sāks paaugstināt savas frekvenču raksturlīknes, šīs panikas lēkmes liks viņu mierā. Uz visiem laikiem.
15. Astrus, bet, lūk, tagad, kad atnāks Vitālijs un planētas psihosfēras psihiskā enerģija sāks iedarboties uz cilvēku astrālajiem un mentālajiem ķermeņiem un tas vedīs pie visu cilvēku frekvenču raksturlīkņu paaugstināšanās sākumā mūsu valstī, pēc tam uz visas planētas, tas ļaus tādam cilvēkam atbrīvoties no panikas lēkmēm?
ASTRUSS: Jā, tāpēc ka arī jautājošajam cilvēkam frekvenču raksturlīkne sāks paaugstināties. Un panikas lēkmes ar laiku liks viņu mierā.
16. Es agrāk visu sakrāto enerģiju izmantoju apzinātai ieiešanai sapņos pēc Kastanjedas (Carlos Castaneda)praksēm.
Ar laiku dabas un sociālu iemeslu dēļ es pārstāju prakses lietot. Kas turklāt notiek ar psihisko enerģiju? Viņa ir saglabājusies vai izzudusi?
ASTRUSS: Psihiskā enerģija ar laiku zaudē savu potenciālu. Ja laiks pagājis neliels, tā vēl saglabā noteiktu potenciālu. Ar laiku tā zaudē to pilnīgi.

2020. gada 22. decembris
No kontakta ar Vitāliju
- Astruss teica – kad bērns dzimst, viņam jau ir visas zināšanas par smalko pasauli. Tas ir, uz dzimšanu atnākusi būtība nes visas zināšanas sevī. Bet, kā es sapratu, mirušie nomoda stāvoklī rada “sakaru tiltus”, kā tavs tēvs, ar kuru palīdzību naktīs pārraida Zemes cilvēkiem zināšanas par smalko pasauli. Kādēļ mirušie sniedz ziņas par smalko pasaule zemes plāna cilvēka būtībai, kurai sevī visas šīs zināšanas ir?
Vitālijs: Tādēļ, ka viņa nevar izmantot tās zināšanas, kuras viņai ir, kamēr viņa, cilvēka būtība, “nepamodīsies”.
- No rīta pamodies, cilvēks nevar izmantot tās zināšanas, kuras viņam ir zemapziņā. Bet, kad viņa būtība ir pamodusies, tad viņš var šīs zināšanas izmantot. Tā?
Vitālijs: Tev ir taisnība. Viņš var izmantot zināšanas par smalko pasauli.
- Tātad, kad mirušie sniedz cilvēkam zināšanas par smalko pasauli, šīs zināšanas… Mirklīti, tās, kā? Tās arī tiek noliktas zemapziņā?
Vitālijs: Zināšanas par smalko pasauli, kuras sniedz mirušie, tiek noliktas zemapziņā. Taču atšķirībā no tām zināšanām, kuras būtība atnesa sev līdzi, viņa tās jau var izmantot kā tās zināšanas, kuras cilvēks pats ir izzinājis dzīves procesā. Tās ir atnākušas no ārienes. Un, kas ir svarīgi: saņemot zināšanas no mirušajiem, būtība saņem uzstādījumu uz “pamošanos”.
- Kā cilvēka “pamošanos” sasaistīt ar būtības iespēju izmantot tās zināšanas, kuras viņa atnesa sev līdzi?
Vitālijs: Saņēmusi zināšanas no mirušajiem un tās, kuras viņa ir izzinājusi patstāvīgi, būtība sāks vairāk zināt par smalko pasauli. Viņa izmainīs vērtību sistēmu. Un cilvēks pats sāks interesēties par smalko pasauli. Viņam var rasties jautājumi: kas es esmu? Kādēļ es esmu šeit? Ko tālāk? Un tas rezonanses dēļ atvērs būtības iespējas izmantot zināšanas viņas zemapziņā. Lūk, tā arī notiek cilvēka “pamošanās” uz Zemes.- Vitālik, paskaidro, lūdzu. Es nesapratu, kāpēc mirušo pasaulē notiek vienas telpas atslēgšanās no otras? Ir dzeltenās pilsētas telpa, un šajā telpā apvalkā, kur ir sava lokālā telpa, dus būtība.
Nez kāpēc viena telpa atslēdzas no otras, un tad būtība pamostas. Un kāda telpa atslēdzas: dzeltenās pilsētas telpa vai lokālā telpa?
Vitālijs: Atslēdzas dzeltenās pilsētas telpa no lokālās telpas.
- Kāpēc?
Vitālijs: Tāpēc ka tā kļūs būtībai nepieejama.
- Lūk, atnāca būtība apvalkā. Dus tur. Dzeltenās pilsētas telpa caur apvalku iekļūst iekšā. Iekļūst?
Vitālijs: Iekļūst. Tā var arī neiekļūt, ja atslēgsies.
- Ko nozīmē “atslēgsies”?
Vitālijs: Pārstāj mijiedarboties.
- Mijiedarbojās, mijiedarbojās un pēc tam pēkšņi pārstāja. Kāpēc?
Vitālijs: Tā pārstāja, tāpēc ka būtība uzstādīja jaunu dusas režīmu.
- Būtība uzstādīja?
Vitālijs: Būtība.
- Un viņa uzstādīja jaunu dusas režīmu?
Vitālijs: Viņa izmanīja režīmu, tāpēc ka sāka mosties.
- Un kāpēc viņa sāka mosties? Dusēja, dusēja un pēkšņi ne no šā ne to tā sāka mosties? Kāpēc?
Vitālijs: Viņa ir nogurusi dusēt, vai arī vienkārši ir izgulējusies.
-Ā-ā-ā… viņa ir izgulējusies un sāka kustēties, ja?
Vitālijs: Viņa sāka kustēties un pieskārās apvalkam. Lūk, dzeltenās pilsētas telpa arī atslēdzās.
- Skaidrs. Un būtība piecēlās, un apvalks uz viņas tā arī palika karāties?
Vitālijs: Uz viņas sāka karāties apvalks, kā gandrīz caurspīdīgs apmetnis.
- Būtība aizgāja uz pilsētu, staigāja, staigāja, un pēc tam ko? Viņa nogura un nolēma, ka grib dusēt?
Vitālijs: Viņa nogura un vēlējās atpūsties.
- Tu stāstīji pat tēvu. Viņš tev teica, ka grib atgulties, un nogulās taisni uz grīdas. Un tūlīt pat ap viņu izpletās apvalks, un viņš sāka šajā apvalkā dusēt. Ja?
Vitālijs: Tēvs jau bija miegains, tāpēc viņš gribēja atgulties. Viņš nogūlās vienkārši uz grīdas un aizmiga. Apvalks sāka izplesties, un viņš izrādījās iekšienē.
- Un no kā ir atkarīgs, ka dusošais pēkšņi sāk kustēties? Viens agrāk, otrs vēlāk?
Vitālijs: Tas ir atkarīgs no daudziem faktoriem, bet pamatā no tā, kāda kvalitāte un kvantitāte ir enerģijai X, kuru viņš sakrājis dzīves laikā. Un daļa šīs enerģijas atrodas viņā pašā. Lūk, tā uz viņu arī tiek tērēta.

http://www.sanatkumara.lv/index.php/v-un-t-tihoplavi/27-v-un-t-tihoplavi/2186-tatjana-tihoplava-vins-atgriezisies-oktobri-201  

-------------------
Informācija - Tatjana Tihoplava. "Viņš atgriezīsies oktobrī". 2016-2020 (papildināts 20.12.21.-22.) - no vēstvietnes Sanatkumara lv,
ievietota Dievišķā Spēkavota vēstvietnē: http://spekavots.ucoz.ru  /29.12.2020.
nosūtīta Stariņam: https://www.facebook.com/MansGaismasStars/?fref=ts /29.12.2020.
un: https://www.facebook.com/lauma.ivane.1 /29.12.2020.
=====
Informāciju - "Viņš atgriezīsies oktobrī" /20.12.21.-22./ - ieteicam izlasīt, uzzināt un dāvāt tālāk viskopīgai pieredzei 29.12.2020.

 

Skatījumu skaits: 91 | Pievienoja: Eslauma | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Vārds *:
Email *:
Kods *: