CITU PASAUĻU BĒRNI
KĀ DAĻA CILVĒCES
Valums Votans (Hose Argueles)
caur Annu Čečehinu, Krievija
2014. gada 7. oktobrī
Avots: Žurnāls "Mirovoi Čenneling: Duhovnije soobščeņija" Nr 6(18) 2014, latviskoja, intuitīvi, Eslauma 25.01.2015.
Izskatīsim ļoti svarīgu jautājumu, priekš pašreizējā evolūcijas etapa, priekš cilvēkiem, pilnīgi jaunu, mūsdienīgu zināšanu nodošanu, kuras pasaulē atnes tie, kurus jūs nosaucāt "jaunie bērni".
Jā, tiešām, jaunie bērni, tādēļ, ka viņi jau no dzimšanas apveltīti ar pilnīgi citu domāšanu un apkārtējās pasaules uztveri, citu, priekš viņiem, pagājušās dzīves pieredzi, ne ar ko nesalīdzināmu zemes dzīvē. Tādēļ priekš tādiem bērniem ir ārkārtēji svarīga viņu audzināšana, kā vecākiem, tā skolotājiem - gan skolā, gan citās izglītības iestādēs - tieši atbildības garā par savu rīcību.
Tas saistīts ar to, ka tādiem bērniem jaunrades spējas milzīgas un priekš viņiem nesastāda grūtības pārveidot šo pasauli pēc saviem ieskatiem, atbilstoši iegūtajai pieredzei.
Taču viņi neatnāca priekš tā, lai pilnībā pākārtotu šo pasauli, bet priekš tā, lai palīdzētu zemes cilvēcei pavirzīties garīgi un fiziski tieši atbilstoši Zemes evolucionārajam plānam, bet ne to pasauļu, no kurienes viņi atnāca. Tieši tādēļ tādu bērnu audzināšanā absolūtā prioritāte ir viņu adaptācija zemes sociumā, viņu spēja ieiet cilvēciskajā līdzsabiedrībā un pareizi, no zemes evolūcijas viedokļa, izmantot savas milzīgās jaunrades spējas, ne savam, bet to cilvēku labumam, kuri viņiem apkārt.
Un tas - visgrūtākais jauno bērnu augšanas procesā, par cik viņi diezgan sarežģīti adaptējas parasto bērnu vidē. Tieši tādēļ tagad tik daudz konfliktsituāciju starp bērniem un jau pusaudžiem, jauniem cilvēkiem - atšķirīgiem pēc sava evolucionārā līmeņa, tātad, arī garīgās attīstības. Viņi ne vienmēr var viens otru saprast, ne tādēļ, ka to negribētu, bet tādēļ ka nevar.
Tas - ļoti nopietns uzdevums, kuru cilvēkiem tomēr nāksies risināt. Citādi neiespējami būs savienot/совместить ne tikai cilvēkus vienā telpā-laikā, bet arī sakontaktēt tās zināšanas, kādas atnesa šie bērni un zināšanas, kādas pārvalda cilvēki, dzīvojoši uz Zemes tūkstošiem gadu.
Šo problēmu var atrisināt tikai ar ļoti rūpīgu audzinātāju un skolotāju sagatavošanu priekš jaunajiem bērniem. Tieši audzināt vēlēšanos palīdzēt cilvēkiem, būt līdzjūtīgiem, redzot viņu bezpalīdzību un pat nepielkājību, ziedot savas prioritātes cilvēciskās līdzsabiedrības kopības labā - lūk, galvenās vērtības, kādām jābūt uzsvērtām/подчёркиваться tādu bērnu augšanā. Citādi viņi nespēs harmoniski iekļauties sociumā un pareizi nodot zemes civilizācijai zināšanas un iemaņas, kādas tagad tik ļoti nepieciešamas cilvēkiem priekš tālākās evolucionārās attīstības.
Tieši jauno zināšanu un iemaņu nodošanas pareizība, gala rezultātā noteiks jaunajiem bērniem savas misijas izpildīšanas sekmīgumu. Taču saprast paši, kā to darīt, viņi praktiski nevar, par cik viņu pasaulēs zināšanas nododas mirklīgi/мгновенно un bez šķēršļiem visiem, kuri uz tām tiecas. Tāds cilvēks, pareizāk - tāda Gaismas būtne vienkārši iekšēji noskaņojas uz vajadzīgās nozares zināšanām, ar ko saistīts viņam radies jautājums un saņem no kolektīvās zināšanu bankas jautājumam atbilstošu atbildi.
Zemes zināšanu sistēma, šo zināšanu nodošanas paņēmieni, pilnīgi citi. Cilvēki izmanto metodi, eksperimentos pārbaudītu zināšanu, pieredzes pakāpenisku uzkrāšanu, tās pasniegšanu citiem cilvēkiem. Tādā ceļā notiek diezgan lēna un pietiekami ilga zināšanu izplatīšana un apgūšana plašam cilvēku lokam. Tad jaunās zināšanas kļūst jau visas cilvēciskās līdzsabiedrības īpašums/достоянием.
Tādēļ pie zinātnisku zināšanu izplatīšanas un popularizēšanas uz Zemes ārkārtēji svarīga pakāpeniska pēctecība, t.i., pēctecība, kas ļauj saistīt jaunās zināšanas ar zināšanām jau cilvēku agrāk apgūtām. Ja jaunās zināšanas pēc sava līmeņa pārāk atrautas no iepriekšējā līmeņa zināšanām, tad nenotiek to pareiza apgūšana un samērošana ar šo zināšanu prakstisko izmantošanu visas cilvēces interesēs. Bet jauno zināšanu neizplaīšana - interesēs to, kuri mācēja iemantot pagaidu kundzību pār cilvēkiem.
Jautājums šis ļoti būtisks un tas prasa nopietnu attieksmi, par cik tieši tās zināšanas kādas atnes jaunie bērni, palīdzēs cilvēkiem īstenot sekmīgu pāreju Jaunajā Pasaulē. Tādēļ priekš jaunajiem bērniem jārada tādi apstākļi, kur būs īpaši akcentēta kalpošana Zemes cilvēkiem ar savām zināšanām un spējām, bet ne personas pretnostāja sabiedrībai un tās galvenajam pamatam. Jāprot panākt to, lai jaunie bērni kļūtu harmoniska cilvēces daļa un jau iekšēji tiektos viņu pārveidot daudz humānākā un progresīvākā sabiedrībā atbilstošai jaunajam evolūcijas etapam.
Uzdevums sarežģīts, taču atrisināms, kaut atrisināšana prasīs ne mazumu laika. Tagad taču ārkārtīgi maz vecāku un audzinātāju, kuri spējīgi apzināties uz Zemes notiekošo pārmaiņu būtību un ieviest šīm pārmaiņām atbilstošas korkcijas jauno bērnu audzināšanas un apmācības procesā.
Un, tomēr, jauno bērnu harmoniska ienākšana/вхождения no citām pasaulēm cilvēku sabiedrībā jau notiek. Dažās valstīs bērniem veltīta nepieciešamā uzmanība. Taču tādu valstu, lai cik žēl, pagaidām nedaudz.
07.10.14.g.
Avots: Žurnāls "МИРОВОЙ ЧЕННЕЛИНГ: Духовные сообщения" № 6(18) 2014. Žurnāla El.adrese: mirovoy_channeling@mail.ru , Tel/faks: +7(3843) 74-61-45, +7(3843) 74-00-12. Internetveikala elektroniskā adrese: http://world-channeling.com/ , Rīgā žurnālu var iegādāties zvanot pa tālruni: 29613296.
Tēmas interesentiem: http://www.sanatkumara.lv/index.php/13-raksti-2014/496-kadel-cilvekam-kristus-apzina-un-ka-vinu-sasniegt
Eslaumas latviskojums ievietots vēstvietnē: http://spekavots.ucoz.ru/28.01.2015., nosūtīts Latvijas Radio viļņiem 28.01.2015.
|