Vēstis: Aizvainojumi un meli
- mūsu planētas tradīcijas
Citplanētu psihologi
- Natālija Koteļņikova
18.09.2023.11:22
Avots: https://www.sanatkumara.ru/stati-2023/obidi-i-lozh-traditsii-nashey-planeti
(Saruna ar citplanētu psihologiem)
-----< Attēls - Sāpīgi, kad tevi apmāna. Dubultsāpīgi, kad tevi apmāna tieši tas, kuram gribas ticēt vairāk par visiem...
Kā pārvarēt cilvēku noslieci vienam otru aizvainot un apvainoties? Kādus paņēmienus vai noteikumus vajag ieviest, lai pārtrauktu pazemot un aizskart?
Pazemošana ir manipulācija, mēģinājums tādējādi likt cilvēkam pakļauties un izraisīt viņā domas, kas radītu kaunu un tiekšanos laboties. Taču norāde uz to tādā veidā ir daļa sabiedrības manipulatīvas sistēmas. Pat valstis/valdības nodarbojas ar to, ar mērķi likt pakļauties un veikt darbības, izdevīgas aizrādītājiem.
Kā ar to tikt galā? Mēs saprotam, ka tā ir asa problēma kā priekš bērniem tā pieaugušajiem. Aizliegt cilvēkiem ņirgāties un pazemot vienam otru jūs pagaidām nevariet, taču kā palīdzēt šīs problēmas pārvarēt, mēs jums pastāstīsim.
Vispirms, vajag iemācīties sevī vērtēt savas labākās īpašības. Katram ir labas īpašības, ne tikai trūkumi un jūsu audzināšanas sistēmai jābūt virzītai uz pozitīvu īpašību un panākumu atklāšanu un norādēm uz tiem priekš sabiedrības. Panākumi vai talanti tad sāks attīstīties un uz to fona nelieli trūkumi nebūs redzami. Tas cilvēkam palīdzēs ar tiem tikt galā pakāpeniski un atrast sevis un savu talantu pielietojumu.
Aizvainojums uz cilvēka ķermeņa atstāj dziļas brūces, viņa pārdzīvojumu sekas, kas organismā uzkrāj negatīvas enerģijas. Tās sevis nesaprašanas sekas vai pārāk liela uzticība tam, kurš aizvaino - vecāks vai skolotājs, grupas līderis vai mīļots cilvēks. Iekšēji cilvēks piekrīt, bet ārēji nesaprot, kā nodarījumu vai vainu labot, ārēji nepiekrīt pāri darītājam. Iekšējās jūtas vienmēr pareizākas un pretrunas starp iekšējām netaisnības jūtām un ārējās nesaskaņas ienes naidu. Iekšējā harmonija traucēta un cilvēks kļūst vārīgs priekš ārējām ietekmēm - vides floru un faunu, citu cilvēku aizrādījumiem, personīgo viedokli par savu rīcību. Kā iemācīties neaizvainot? Iemācīt skolas veumā un pat agrāk, cienīt katru apkārt esošo cilvēku, saprotot, ka viņi ne gadījuma cilvēki tavā dzīvē, bet karmiski saistīti ietekmēt tevi noteiktā veidā. Visi, kurus satiekam savā ceļā, tā vai citādi izdara ietekmi uz cilvēka iekšējā tēla veidošanos, iekšējām nokrāsām, enerģijām un raksturu. Ja mēs gribam audzināt pilnvērtīgu sabiedrību, kur visi viens otru cienīs, tad tas jādara no autiņiem, cienot vienam otra vajadzības un neaizliedzot tās izteikt. Cienīt viena vai otra cilvēka piemērošanos profesijai, mālslai vai zinātnei. Tas bieži atklājas agrā vecumā. Tas ir, vajag uzmanīgi izturēties pret katru no bērniem, lai palīdzētu viņam izaugt priekš paredzētās nākotnes.
Mēs saprotam, ka jūs daudz strādājiet un nevariet pilnvērtīgi nodoties savu bērnu audzināšanai, bet ir arī izeja. Vispirms vajag audzinātājus un skolotājus iemācīt. lai viņi savus skolniekus pareizi audzinātu. -Bērni to var iemācīt vecākiem. Vecāki to iemācīs tālāk jaunākiem bērniem.
Jūsu skolotāji atbild par noteiktu zinātnes posmu, no matemātikas līdz fizkultūrai, bet galvenais, tas iemācīs cieņu un pašvērtējumu. Nevar visus audzināt vienādi un skolniekiem nepieciešama individuālā pieeja, ja jūs gribiet izaudzināt normālu paaudzi. Jums ļoti cieņā ir piemiņa un kulturālam cilvēkam jāzin noteikta klasika - literatūrā, mākslā un zinātnē. Mēs uzskatām, ka galvenais ir iemācīt cilvēku kontaktēties ar sev līdzīgiem bez traumām un pāri nodarījumiem. Iemācīties atklāt tādus cieņas un ētikas pārkāpumus un izskaust nekavējoties, lai tas nekļūtu par paradumu.
Jūs bieži nepamanāt, kā ievainojiet cilvēku, nesaprotot, ka viņam to sarežģīti pārdzīvot vai saprast, viņš nav sagatavots kritikas procesam. Vajag cilvēkus mācīt kritizēt vai ievērot trūkumus un kļūdas bez pazemošanas un traumām. Vajag iemācīt paškritiku bez dzīves sagraušanas sabiedrībā dēļ zema pašvērtējuma. Mēs zinām gadījumus, kad cieņas vai spēju atklāšana palīdzēja bērnam sevi atjaunot kolektīvā kā cienījamu un pilnvērtīgu locekli.
Cilvēku bieži pazemo, lai izceltu sevi savās vai viņa acīs. Tas pāriet paradumā un sabiedrībai šis ļaunums jāizskauž. Vajag iemācīt sevi cienīt un, pie tam, nesalīdzināt sevi ar citiem.
Vajag atcerēties, ka katra dvēsele pati atbild par savu attīstību vai krišanu un, ja viņa izvēlējās krist vai ...(отемниться ?), sarežģīti un nevajag viņu no tumsas izvilkt. Tā viņas pieredze un tā ne mūžīga. Citās dzīvēs tāda dvēsele izvairīsies no līdzīgas krišanas. Šeit, uz planētas, tas atļauts attīstības paņēmiens.
Bēdīgi, bet fakts, ka lielākā sabiedrības daļa neatrod paņēmienu sevis paaugstināšanai un attīstīties par visiem 100% savās iespējās. Atliek cerēt, ka cilvēce atradīs paņēmienu apturēt iedzīvotāju degradāciju, neatlaidīgu pētījumu ceļā un ieviešot audzināšanā jau no bērnības saprātīgumu un kārtību.
Mēs gribam parunāt arī par citiem sabiedrības netikumiem, tādiem kā meli glābšanā, iedzīvotāju maldināšana, melīgas informācijas attīstība (feiki) un citi.Tādiem vadības paņēmieniem jābūt nosodītiem, kā vardarbībai pret iedzīvotājiem. Tiek izmantota neskaidrība un uzticēšanās kompetentākiem (pēc lasītāja viedokļa) cilvēkiem, propagandējošiem vardarbību un melus dažādos paņēmienos.
Šeit ietilpst melīga iedzīvotāju informēšana par dažādām tiesībām, pārbaužu rezultātiem, kā arī manipulatīvas reklāmas. Viss tas ieiet (ieēdas) jaunatnes dzīves paņēmienos un izvirzas sabiedrībā kā iedzīvotāju regulēšanas pieļaujama forma. Mēs pret to, par cik tas vardarbības paņēmiens un sabierības samaitāšana, kad patiesība un īstenība slīkst melīgā informācijā kā paņēmienā nogādāt līdz iedzīvotajiem "vajadzīgo" paziņojumu.
Meli kļuva ierocis starp valstīm, ne tikai starp atsevišķiem cilvēkiem. Šī infekcija nepatīkami ož un izstaro no planētas smaku un neglītumu, ko mēs redzam ar neapbruņotu skatu, ja tā var izteikties.
Mēs redzam, cik ļoti sabiedrība sapuva, ja no iedzīvotājiem slēpj savas kļudas un trūkumus, ja savus bērnus no mazotnes māca apmānīt un slēpt savus pārkāpumus un neveiksmes. Šeit pirmajā vietā izvirzās vaina un bailes no atbildības par nodarījumiem. Ta mazattīstība un bezatbildība, kas raksturīgi neattīstītām sabiedrībām. Planēta izgāja kosmosā, iekaro citas planētas un attīsta kosmisko struktūru, taču nemāk iemācīties to patiesību, ka spēks ir patiesībā un sadarbībā.
Ir iespēja to iemācīties, jūs taču pārejiet gaismā un tiecaties izveidot tādu līdzsabiedrību, kas apmierinātu visus un katru. Mēs varam jums palīdzēt atrast savu kultūru un atdzīvināt taisnīgumu uz planētas, vajag tikai skaidri palūkoties uz to, kā jūs variet sev un savai ģimenei palīdzēt. Kā jūs būvējiet savu māju un ceļus un kā tiecaties nopelnīt vairāk, kā iespējams, kā pienākas. Godam un cieņai jābūt atkal ieaudzinātai sabiedrībā, kā augstas kultūras pazīmei, paņēmiens pārvarēt nepilnības vadībā un atklāt grūtus iecirkņus sabiedrības struktūrā
Mēs novēlam jūms ātru attīstību audzināšanas jomā un vienlīdzīgā saziņā ar katru, bagāto un nabago, dumjo un gudro attīstīto un ne visai. Jo taču katra dvēsele ķermenī iziet savu mācību un rēķinu savā attīstībā gadu no gada. Nedrīkst pierakstīt nedaudz nelīdzīgo uz atpalikušo vairākumu un likt uz viņiem krustu. Katrai dvēselei jāsaņem maksimums no saskarsmes tanī sabiedrībā, kurā viņa nokļuva priekš mācības un attīstības.
Pateicos!
Atjaunots (18.09.2023.07:54)
Jūs ar rakstu variet dalīties sociālos tīklos!
-------------
Vēstis - Citplanētu psihologi / Natālija Koteļņikova - Aizvainojumi un meli - mūsu planētas tradīcijas - no vēstvietnes Sanatkumara ru - informāciju latviskoja, intuitīvi, Eslauma 19.-25.09.2023.,
ievietotas Dievišķā Spēkavota vēstvietnē: http://spekavots.ucoz.ru /25.09.2023.
nosūtītas Stariņam: https://www.facebook.com/MansGaismasStars/?fref=ts /25.09.2023.
un: https://www.facebook.com/lauma.ivane.1 /25.09.2023.
=====
Vēstis: Aizvainojumi un meli - ieteicam izlasīt, uzzināt un dāvāt tālāk viskopīgai pieredzei latviešu valodā 25.09.2023.
|