Vēstis: Kā Skolotāji mūs ved
Natālija Koteļņikova
14.12.2023.20:13
Avots: https://www.sanatkumara.ru/stati-2023/kak-nas-vedut-uchitelya
-----< Attēls... SAULES UN PLANETĀRĀ HIERARHIJA
14.12.2023
Kas tā ir garīgā skolnieka vešana/vadīšana un kur/kā tā izpaužas? Šis jautājums protams interesants katram iesācējam. Ja aplūkot Zemes garīgās hierarhijas shēmu no teosofijas, neatceros, kas autors, droši vien, Alisa Beili, tad garīgie skolnieki jau ieiet planētas garīgajā hierarhijā. Pievērsiet uzmanību shēmas apakšā. Tātad, viņiem ir Skolotāji vai Aizbildņi/Audzinātāji, kuri virza, saglabā un ved.
Protams, hierarhijā viss izmainījās pēc Augšupcelto Valdoņu aiziešanas smalkākajos/augstākajos plānos un pēc savām interesēm, dažādās visuma vietās. Bet daļa no viņiem saglabā sakarus ar zemes kalpotājiem un čeneleriem un var dot uzvednes/ieteikumus un padomus.
Kā gan mūs ved un apgaismo/iesvēta (посвящают ?)? un kā apsargā? Jāsaka, ka pēdējā laikā palielinājās uzbrukumi cilvēkiem ar augstu apziņu. Es redzu to konsultācijās, kad man nākas cilvēku ar augstu apziņu auru attīrīt no atnācēju piesārņojuma. Tā ka ar apsargāšanu un saglabāšanu viņiem sarežģīti, ja neteikt ka pavisam slikti. Tādēļ mums vajag sevi tīrīt pašiem un bēdīgākos gadījumos griezties pēc palīdzības pie redzošiem cilvēkiem.
Tagad par vešanu/vadīšanu. Kad cilvēks atnāca ar misiju "apgaismot un mīlēt", kā mēs to saucam, tad viņa smalkie ķermeņi astrālā spīd/mirdz, ja viņš sāk interesēties, meditēt vai iet kādā garīgā skolā. Tas ir, sāk pamosties, kā pie mums pierasts teikt. Tādēļ pirmo stundu skaitā pie mums "Garīgās Attīstības Pamati" Skolā ir meditācija "Tikšanās ar Skolotājiem".
Man tāda tikšanās notika seminārā 1991. gadā. Un no tiem laikiem es tieši ar viņu sazinājos, lūdzu padomus, mācījos mīlestību un sirds atvērtību.
Kad pirmais Skolotās iemāca mīlēt sasilda ar savu mīlestību sastingušo sirdi, atklāj attīstības perspektīvu, viņš var aiziet, nododot skolnieku citam Skolotājam. Mans ļoti dārgais un mīļais Buda aizgāja, atstājot bāreņos. Jo tanī laikā es tikai no viņa saņēmu mīlestību. Viņš atvadījās un atstāja mani skumstam.
Taču uz maiņu, tiešām, atnāk jauni Skolotāji. Man tāda nomaiņa notika Krajona "neitrālais implants" ceremonijas notikšanas rezultātā. Tā no Krajona pirmās grāmatas "Pēdējie laiki". Šinī praksē aiziet vecie Skolotāji un atnāk nākošie. Krajons kļuva mans jaunais Tēvs un es kāri uztvēru visas jaunās zināšanas no grāmatas Li Kerola (Ли Керролла).
Paralēli es izgāju prakses no grāmatas Amori Guaņ-Iņ (Аморы Гуань-Инь). Un dieviete Guaņ-Iņ kļuva par manu nākošo vedošo Skolotāju, ar kuru mēs daudz ko izdarījām manā kanālā. Piemēram, es lūdzu viņu palīdzēt man magnētisko lauku līdzsvarošanā, kā Krajonam bija rakstīts. Kad es par šo praksi izlasīju Pegi Dubro (Пегги Дубро), "kaislība kā iegribējās" to izpildīt. Un dieviete man teica "Ja dots vienam cilvēkam, tad var izdarīt arī citam". Mēs ar viņu nodarbojāmies vairākus mēnešus pa 15 minūtēm dienā, kamēr viņa neteica, ka mēs visu izpildījām. Var vēl veikt Ķermeņa Ba (dvēseles) aktivāciju.
Pēc tam es uzzināju par kristālisko gaismas ķermeņu aktivāciju. Un šīs prakses ilga vairākus mēnešus. Tad es nopirku Guaņ Iņ tabulas un strādāju pēc tabulām dažus mēnešus. Tas ir, no skolnieka arī daudz kas ir atkarīgs, kādas prakses viņš atradīs vai viņam ieteiks izpildīt.
Lūk, interesanta vēsture, kas spilgti demonstrē skolnieka novirzīšanu no viņam nevajadzīgas prakses, laikā, kad viņam vēl par agru vai citu iemeslu dēļ, par kuriem mēs varam tikai minēt. Pēc Amori Guaņ-Iņ grāmatas "Plejādu mantojums" apgūšanas, es saku veikalos meklēt turpinājumu. Un reiz veikalā es satiku vīrieti, kurš bija pie letes, kad es jautāju par grāmatu, izgāja no veikala kopā ar mani un piedāvāja iesaistīties grupā Mevlani (Мевланы) "Zināšanu Grāmatas" izlasīšanai. Es ieinteresējos un mēs vienojāmies tuvākajā svētdienā braukt kopā autobusā no stacijas uz nelielu ciematiņu uz kārtējo grupas tikšanos. Vīrietis bija kalsns, kumps un man pat doma neradās par kaut ko kriminālu, jā, un laiki arī bija pavisam mierīgi.
Uz tikšanos viņš neatnāca, pēc dažiem zvaniem, viņš atbildēja ka nevar, nosauca man adresi un es braucu pati. Atradu piemērotu māju, klauvēju vārtos, bet šausmīgs suns aizšķērsoja man ceļu un man nācās braukt mājās, tukšā. Pēc tam, pēc laika, mani "panāca" šī Mevlana ar Gaļinas grupu. Taču es jau, laikam, biju spējīga novērtēt šo musulmaņu darbu, jā un Mevlana izrādījās līdzīga astoņkājim, kad mēs ar Gaļinu viņu meditācijā apciemojām. Mevlana paskaidroja, ka barojas ar visu sekotāju vienas nodaļas lasīšanas enerģiju stingri pēc saraksta, vienā dienā, garšīgi tas - paglaudīja viņa sev vēderu. Šīs mācības apofeozs bija vienas "Zināšanu Grāmatas" lasītājas vēstule, kad viņa par kaut ko teica - šis cilvēks šo grāmatu lasa jau sešus gadus! Un es domāju - lūk paņēmiens likt dievu pielūgt, nesaprotot, ko un par ko tu lasi. Nodaļas lasīšana aizņem pietiekami daudz laika dienā, stundas pusotras. Tā verdzība, jo vairāk, ka grāmatā daudz nepareizību, par ko grāmata pat neslēpj. Nezinu, kā tagad, bet kādu laiku pēc manas apskaidrošanās, visas šīs sektas galvenās figūras Maskavā sastrīdējās, varu dalot....
Taču mūs var arī pastimulēt uz nodarbībām citās grupās. Tanī gadā, kad man bija jāatver kanāls, es izgāju apmācību daudzās grupās, kamēr kanālu neatklāju pati. Tas bija 2005.-2006. gads. Man bija interesanti un es bez izvēlēšanās mācījos pie dažādiem pasniedzējiem, kamēr iemantoju savu kanālu. Un jau uzrakstot pirmo grāmatu "Dzīvo un mīli", es vēl joprojām mācījos skolā Arkaim (Аркаим), kamēr mani no turienes padzina, paziņojot par tumšo spēku pavadoni, pēc visu kursu iziešanas, ievētīšanas priekšvakarā, kad mūs vajadzēja izvest Arkaimā, kur mūsu pasniedzējas Skolotājiem bija jādod mums iesvētījums.
Tur mani tūliņ notvēra Krajons, tieši tās skolas sienās, no kuras mani padzina. Atnāca pazīstams un teica, ka vāc grupu priekš darba un nodarbībām pie Krajona. Vēlāk Sanats Kumara teica, ka man nedeva iesvētīšanu tanī grupā, ka, kā tagad es saprotu, ne visai gaiša ar atbilstošiem Skolotājiem. Mūs mācīja dziedināt ar lūgšanām, deva nelielu izpratni par čakrām utt.
Sanats Kumara papildināja: "Mēs paši tevi iesvētīsim, kad pienāks laiks".
Reiz es jautāju: man tik ļoti gribas uz Bali (Бали), kāpēc? Un Sanats Kumara atbildēja: brauc, tu tur satiksi savu lemūriešu aspektu. Un brauciens notika, tiklīdz es ieminējos par to. Tūliņ uzradās kompanjone, ar kuru mēs veiksmīgi izvizinājāmies un daudz redzējām un pat pastrādājām Bali. Un es satiku savu astrālo melnādaino aspektu, augumā 2 metri, kurš pie manis atnāca pēc dienas miega. Tas bija satriecošs notikums, kura dēļ bija vērts atlidot uz Bali. Un pats ceļojums bija brīnišķīgs.
No tā laika es sāku savu semināru darbu, esoša pavisam nesagatavota. Taču viss izdevās un desmitiem semināru notika, vienkārši uzaicinot pa pastu vienā vai citā pilsētā un valstī. Man atlika tikai atrast laiku un atbraukt. Viss kā uz burvja mājienu. Semināri pārvērtās Sanata Kumaras Skolā, kas darbojas līdz pat šodienai.
Viens no pirmajiem uzaicinājumiem bija uz Maskavu. Kā tas notika? Man pastāstīja uzaicinātāju puse, kosmoenerģētikas skolotāja, ka viņa lasīja manu grāmatu un nolika blakus sev gultā. Naktī pamodās ugunī. Blakus vīrs, kurš mierīgi gulēja, bet viņa dega. Un viņa saprata, ka tas Sanats Kumara uzaicina iepazīties ar sevi J.
Tādas vēstures bija arī turpmāk ar dažādiem cilvēkiem. Tādējādi Skolotāji uzaicina savā plūsmā tā, lai skolnieks saprastu, kurp un kas viņu sauc.
Šie piemēri parāda, kā mūs ved un kā iesvēta. Iesvētījumu dod dažādi, dažādos laikos un cik skolnieks gatavs, Tas, kā likums, ilga degšana, enerģiju maiņa, kvantiskais lēciens augstākās apziņas apakšplānā. Pie tam, enerģētikas apakšējā daļa, tumšākā izdeg un atveras jūsu augstākā daļa. Jūs to variet iedomāties pa savam, svarīgs rezultāts.
Reiz manā sirdī atvērās kaut kāda liela sēkla, bezmiega nakts laikā tā izauga kā liels koks, no rīta koks uzziedēja J. Tas bija Urālu kalnos, kad mēs ar grupu atbraucām uz Iremeļ (Иремель).
Pacēlušies Azov- kalnā (Азов-гору), vienā no bāzes vietām, es ieraudzīju, ka tikai trīs cilvēki no grupas pacēlās uz virsotni, kaut kalns pavisam neliels. Un tieši šie trīs caur mani saņēma ugunīgo Sanata Kumaras iesvētīšanu, tieši uz virsotnes.
Daži iesvētījumi tika doti tieši ceremonijā "Augšupcelšanas Krēsls", taču ne katram. Tādējādi, iesvētīšanu dod atkarībā no gatavības un, dažkārt, visnegaidītākajās vietās.
Izturaties uzmanīgi pret tām jūtām un vēlmēm, kādas jūsos rodas sakarā ar jūsu Skolotāju vadību. Vadība mēdz būt miegā, kad pēc miega jūs skaidri saprotiet, ko vajag darīt. Tā es nonācu, piemēram, pie Dievišķās Aizgādnes, kad pēc miega skaidri sapratu, ka man vajag izdarīt kaut kādu apkopojumu par viņu no "Urantijas grāmatas". Un pēc tam mums bija čenelingu nodarbību cikls ar viņu: tā man organizēja kanālu ar viņu.
Pateicos saviem daudzajiem Skolotājiem, no kuriem katrs dalījās ar savu gudrību un palīdzēja man dzīvē tā vai citādi. Un aicinu būt uzmanīgiem attiecībā uz tiem Skolotājiem, kuri atnāca uz jūsu saucienu. Viņiem arī grūti pie jums nokļūt, lai jūs saprastu un izdzirdētu. Jūs vienkārši biežāk atliciniet sev laiku saziņai ar viņiem un jūsu dzīvē viss izmainīsies kā izmainījās man un daudziem no mums
Novēlu, lai visiem būtu tādi personīgie Skolotāji, kuri tagad nolaižas uz planētas cerībā palīdzēt jums iemantot laimi un garīgumu jūsu dzīvē. Tagad biežāk atnāk sievišķās enerģijas, kaut arī var būt vīrišķās. Nesamulstiet, ja pie jums atnāks dieviete.
Atjaunots (14.12.2023.21:41)
Jūs ar rakstu variet dalīties sociālos tīklos!
-------------
Vēstis - Natālija Koteļņikova - Kā Skolotāji mūs ved - no vēstvietnes Sanatkumara ru - informāciju latviskoja, intuitīvi, Eslauma 16.12.2023.
ievietotas Dievišķā Spēkavota vēstvietnē: http://spekavots.ucoz.ru /18.12.2023.
nosūtītas Stariņam: https://www.facebook.com/MansGaismasStars/?fref=ts /18.12.2023.
un: https://www.facebook.com/lauma.ivane.1 /18.12.2023.
===1==
Vēstis - Kā Skolotāji mūs ved - ieteicam izlasīt, uzzināt un dāvāt tālāk viskopīgai pieredzei latviešu valodā 18.12.2023.
|