Galvenie » 2020 » Decembris » 30 » "Viņš atgriezīsies oktobrī" /20.12.23./
23:26
"Viņš atgriezīsies oktobrī" /20.12.23./

"Viņš atgriezīsies oktobrī" /20.12.23./

Jaunumi vietne www. sanatkumara.lv
2020. gada 30. decembrī
Janis Oppe <janis.oppe@gmail.com>

Tatjana Tihoplava. "Viņš atgriezīsies oktobrī". 2016-2020 (papildināts 20.12.23.)

Autora un tulkotāja priekšstati daudzējādā ziņā nesakrīt.

2020. gada 23. decembris
ATBILDES
Cienījamie manas vietnes apmeklētāji. Lūdzu sakarā ar personīgām medicīnas problēmām nevērsties, jo tas nav medicīnas ziņu birojs. Mans uzdevums ir palīdzēt jums pamosties un, kā minimums, pretoties visu modifikāciju koronavīrusam. Un, kā maksimums, aktivizēt psihisko enerģiju un pacelt frekvenču raksturlīkņu līmeni cilvēkiem mūsu valstī, bet pēc tam uz planētas.
1. Vai D. Larsona (Dewey Bernard Larson) teorija ir zinātnisku pierādījumu bāze informācijai, kura tomēr saņemta ezotēriskā ceļā no Astrusa, par tās-puses-pasauli? Konkrēti tā ļauj saprast enerģiju (enerģijas X) uzkrāšanās smalkajā plānā struktūru ar primārās un sekundārās masas jēdzienu.
ASTRUSS: Teikt, ka tā ir pierādījums informācijai, tā nevar. Taču daudzi postulāti, pirmkārt, ir neparasti jūsu pasaules fiziķiem un, otrkārt, atbilst tās-puses-pasaules, teiksim tā, īpatnībām. Un konkrēti viņa izpratne par pasauli kā par formu kustības daudzveidību. Tas tā ir. Bet varu uzreiz teikt – būtisks šīs teorijas trūkums ir, ka Zemes fiziķi nezina par enerģiju X un tās īpašībām. Tieši enerģijas skalāruma jautājums jūsu izpratnē un visas no tā izrietošās sekas pirmām kārtām neļauj Larsona teorijai kļūt par manas informācijas zinātnisko bāzi. Šī bāze būs jārada jūsu zinātniekiem pēc informācijas, kuru atnesīs Vitālijs. Taču Larsona teorijā ir visai racionāli graudi.
2. Astrus, te ir jautājums… es uzrakstīju, ka netaisos atvērt medicīnas ziņu biroju. Bet šo jautājumu tomēr uzdošu. Viņš nav visai personisks.
“Manam 11 gadus vecajam mazdēlam ir asins slimība. Liesā eritrocītu sabrukšana, sākusies gadu pēc piedzimšanas. Ģenētikā viss ir kārtībā. 5 gadu vecumā to gribēja izoperēt, bet arvien ārstē un ārstē. Kā sekas – traucējumi aknās, nierēs. Ja asinis ir informācijas nesējs organismā, tad, kas ar tām nav tā, kas ar asinsrades orgānu nav tā, un, ja izoperēs liesu, kas būs pēc tam?”
ASTRUSS: Jā-a, kas ir ar šo asinsrades orgānu? Varu uzreiz teikt, ka informāciju, kuru nes asinis, šis orgāns neuztver par 100%. Nosacīti sakot, liesa to atgrūž. Lūk, arī nākas pastāvīgi ārstēt, ievadīt stabilizējošus preparātus. Ja to izoperēs, lielu problēmu nebūs, bet viņam vajadzēs arī pastāvīgi kontrolēt asins sastāvu, visādā gadījumā to iespēju robežās, kuras ir mediķiem. Nāksies darīt apmēram to pašu, ko tagad.
- Un tas nav izārstējams?
ASTRUSS: Nē. Cilvēkiem nav iespējas ne izmainīt informāciju, kuru nes asinis, ne izmainīt informācijas uztveršanu ar liesu. Lūk, kad jūs būsiet aktivizējuši psihisko enerģiju un tā pārvedīs sabiedrību uz citu frekvenču līmeni, atklāsies arī iespēja iedarboties uz asiņu informāciju. Un ārstēt pie jūsu pašreizējā līmeņa pagaidām vēl neārstējamas slimības.
3. Kādā veidā uz dvēseli iedarbojas pāridarījums, vaina un žēlsirdība?
ASTRUSS: Dvēsele visu, absolūti visu, fiksē, kaut arī kontaktu ar dvēseli zemfrekvences cilvēkam nav. Viņš viņu neuztver. Bet dvēsele par savu aizbilstamo būtību jūt vai nu sirdsapziņas pārmetumus, vai arī prieku. Un, ja cilvēka frekvenču līmenis ir paaugstinājies kaut vai nedaudz, cilvēks var vainas gadījumā sajust sirdsapziņas pārmetumus, žēlsirdības gadījumā – priecīgu stāvokli utt. Pilnvērtīgā kontaktā dvēsele stājas tikai pie pamodināta kundalini. Mēs ar jums šo jautājumu esam iztirzājuši vairākkārt, un lentā ir atbilde, kā nodibināt kontaktu ar dvēseli. Konkrēti atbilde par koncentrēšanos un vizualizēšanu.
- Un ko tās ietekmē?
ASTRUSS: Visu pārējo, tas ir, psihi un fizisko ķermeni. Kā pozitīvā, tā arī negatīvā virzienā.
4. Astrus, bija agrāk jautājums no cilvēka, kurš reiz sasitis galvu, un viņu līdz šim laikam satrauc reiboņi un daži citi simptomi. Viņš atkārtoti uzdod jautājumu. Viņš raksta: “Jūs sakāt, ka vajag iztaisīt tomogrammu. OCT taisīju divas reizes. Ārsti neko būtisku neatrada. Tas ir, smadzeņu ieķīlēšanās, reiboņi un vājums galvā ir palikuši. Astrus, palīdziet, precīzāk varat pateikt, ko darīt? Varbūt ir kāds cēlonis?”
ASTRUSS: Ja izmeklējumi neko nav parādījuši, Jums vajadzētu vērsties pie psihoterapeita. Viņš ar savu darbu zināmā mērā spēs ietekmēt Jūsu smadzenes. Var pamēģināt hipnozi. Viņiem, psihoterapeitiem, citu iedarbību diemžēl nav.
5. a) Man ir divi jautājumi Astrusam. Pirmais – vai Vitālijs Jurjevičs var kļūt par Jaunās Krievijas prezidentu?
ASTRUSS: Nē. Viņam ir citi uzdevumi.
b) Un otrais – kas ir Arkādijs Naumovičs Petrovs (Аркадий Наумович Петров) un viņa mācība “Dzīves koks (Древо жизни)”?
ASTRUSS: Iecere laba un vēlēšanās laba. Bet viņa metodes, piemēram, ar apziņu radīt sfēru, ar apziņu izgaismot to utt., var izmantot tikai cilvēks ar augsti attīstītu apziņu, kura var gan radīt, gan izgaismot utt. Tieši ar tādu paņēmienu cilvēkus ārstē Grabovojs (Григорий Петрович Грабовой). Bet Petrovs neārstē, viņš māca citiem, kā ārstēt un ārstēties pašiem. Taču parastajiem cilvēkiem ir zemfrekvences būtības, un tādas metodes nekādus rezultātus nedod. Izņemot placebo.
6. Dažreiz astes kaula rajonā ne no šā, ne no tā rodas griezīgas sāpes. Vai tas nevar būt kundalini mēģinājums aktivizēties? Reiz sen gadījās informācija, ka šis process nav nesāpīgs.
ASTRUSS: Jā-a, zināmā mērā Jums ir taisnība. Bet, lai aktivizētu kundalini, Jums trūkst savu darbību. Jums trūkst koncentrēšanās, pastāvīgas un saspringtas koncentrēšanās vai nu uz savu iekšējo pasauli, vai arī uz augstfrekvences informāciju, tādu pašu, kā iekš kundalini. Bet tas tādā gadījumā, ja jums nav bijis astes kaula traumu.
7. Kāpēc ne caur vienu kanālu nekad nav tikusi un netiek dota informācija, ka eksistē augstfrekvences fiziskā pasaule un ka pamodušies gūst iespēju saņemt mūžīgo ķermeni? Tā bija speciāla slēgta informācija?
ASTRUSS: Šī informācija bija slēgta, līdz pienāca pāreja. Un, iestājoties pašai pārejai, apmēram no 2000. gadiem, šī informācija ir atklāta. Taču šo informāciju ir grūti uztvert caur uzmanību. Tā ir neparasta, un cilvēki to saprot ar milzīgiem izkropļojumiem. Pat ja viņi ir kaut ko uzķēruši, tad atšifrēt šo informāciju nevar, tāpēc ka tā ir izrādījusies pilnīgi negaidīta viņiem. Tajā skaitā arī tiem, kas informāciju pieņem ar attēlu palīdzību. Kaut arī kontaktētāji, kas informāciju pieņem ar attēlu palīdzību, nodod informāciju, ka kaut kur vēl ir tāda planēta kā Zeme. Un mēs, cilvēki, reiz būsim tur. Bet tas ir tik nesaprotami, tik aizplīvuroti, sarežģīti, ka neviens kontaktētājs izskaidrot to nevar. Tāpēc arī ir radies tāds iespaids kā Jums. Taču pašlaik šī informācija mūsu planētai ir atklāta. Un šajā vietnē Jūs vēl arī iepazināties ar diezgan sīku informāciju par to.
8. a) Kad jūs runājāt par vakcinēšanos obligātumu, tas attiecās uz Krievijas vakcīnu. Tas tā ir?
ASTRUSS: Jā-a, tas tā ir.
b) Un kā ir Amerikā un Eiropā radītajām vakcīnām? Šo vakcīnu sastāvs ir ļoti dīvains? Klīniskie pētījumi ļoti īsi.
ASTRUSS: Jums taisnība. Var teikt, ka Amerikā radītā vakcīna atbilst Krievijas vakcīnai iedarbības efektivitātē. Vakcīna Eiropā pagaidām nav līdz galam izstrādāta, viņi steidzas un ar laiku trūkumus novērsīs. Krievijas vakcīna ir diezgan veiksmīga. Bet, lai kāda vakcīna nebūtu, pēc trīs, četriem mēnešiem ar tās palīdzību izstrādātie antiķermenīši zaudē spēju pretoties koronavīrusam. Viņš pārāk ātri mainās, parādās arvien jauni un jauni celmi. Viņu uzdevums ir aizvākt no planētas zemfrekvences būtības. Pretoties viņam var tikai būtības un ķermeņa augstas frekvenču raksturlīknes.
9. a) Vai bīstami lietot pārtikā ĢMO (ģenētiski modificēti organismi) produktus un zāles, kuru sastāvā arī ietilpst ĢMO ingredienti?
ASTRUSS: Nevēlami. Teikt, ka bīstami par 100%, nevar. Bet nevēlami, jo sekas ar laiku, pat ne jums, tad jūsu pēctečiem izpaudīsies obligāti.
b) Vai jūs nevarētu dot īsu definīciju, kas ir “planētas bioritmi”? Un kā dzīvot atbilstoši bioritmiem?
ASTRUSS: Lai labi stādītos priekšā planētas bioritmu un man īsi jums izskaidrot, kas tas ir, iedomājieties, ka jūs dzīvojat uz planētas, nepakļautas tehnokrātiskai attīstībai. Es domāju, vienkāršāk neizskaidrot. Cilvēki tajā laikā, tāpat kā dzīvnieki, dzīvoja atbilstoši planētas bioritmiem. Bioritmi bija doti tieši tālab, lai uzturētu bioloģisko dzīvību, sākot ar šūnu līmeni.
- Astrus, bet, lūk, decembrī naktis ir ļoti garas, bet dienas īsas. Kā, arī šeit jāpieskaņojas tādam ritmam?
ASTRUSS: Pilnīgi pareizi, arī šeit, ja jau reiz dzīvot atbilstoši planētas bioritmiem. Tieši tā arī dzīvoja cilvēki līdz tehnokrātiskajai attīstībai. Jūs ar alerģiju, aptaukošanos un veselu buķeti citu slimību maksājat par komfortu, kuru jums devusi tehnokrātiskā attīstība. Bet, kā es jums jau teicu, jūs taču nepāriesiet uz planētas bioritmiem.

http://www.sanatkumara.lv/index.php/v-un-t-tihoplavi/27-v-un-t-tihoplavi/2186-tatjana-tihoplava-vins-atgriezisies-oktobri-2016  

-------------------------
Informācija - Tatjana Tihoplava. "Viņš atgriezīsies oktobrī". 2016-2020 (papildināts 20.12.23./ - no vēstvietnes Sanatkumara lv,
ievietota Dievišķā Spēkavota vēstvietnē: http://spekavots.ucoz.ru /30.12.2020.
nosūtīta Stariņam: https://www.facebook.com/MansGaismasStars/?fref=ts /30.12.2020.
un: https://www.facebook.com/lauma.ivane.1 /30.12.2020.
=====
Informāciju - "Viņš atgriezīsies oktobrī" /20.12.23./ - ieteicam izlasīt un dāvāt tālāk viskopīgai pieredzei 30.12.2020.

 

Skatījumu skaits: 126 | Pievienoja: Eslauma | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Vārds *:
Email *:
Kods *: