Galvenie » 2013 Janvāris 31 » Savienošanās - solis pie Kristusapziņas
19:12 Savienošanās - solis pie Kristusapziņas | |
Savienošanās - solis pie Kristusapziņas Natālija Koteļņikova 24.01.2013.08:59 / 22.01.13 Meditācijas fragments Natālija, Vladimirs, Andrejs Mēs piesaucām tos Skolotājus, kuri šodien gribēja savienoties ar mums. Atnāca Guaņ-Iņ un Mihails. (...) N.: Šajā mēnesī es jūtu, manī notiek pāreja uz beznosacījumu mīlestību, it kā vēl viens solis pretim šai īpašībai. Tas notiek bez manis, tas ir, es par to nedomāju. Es mazliet pacēlos, veicu solīti augšup un apakša mazliet aizvērās.To es sapratu vakar, aizvakar. Aizgāja tās jūtas, kuras vēl divas, trīs nedēļas atpakaļ bija. Gribas vēlreiz teikt, kādas izmaiņas es pēc 21. decembra ievēroju: sazemēšanās šņore kļuva milzīga un dievišķā plūsma augšup masīva. It kā Debesis vēl vairāk atvērās. Kopš vasaras nāk pilnīgi jaunas iespējas - mūsu dvēseles sāka ar mums savienoties viegli: viņas piesaucot, nolaižas pietiekami tīros cilvēkos (ko es redzu uz pacelšanas Krēsla un konsultācijās) tādu cilvēku kļuva vairāk. Tas runā par aizkaru (starp pasaulēm, piezīme Esl.), kurš kūst. Tagad mēs trijatā savienoti zvaigznē no trijiem stariem. Katrs no mums - zvaigznes stars, un visi stari vienādi. Un katrs no mums translē otram savu pieredzi. Mēs savienoti kā kristālā un dalāmies viens ar otru. Tas notiek neapzinātā līmenī, katrs dalās ar savu. Pie tam, spriežot pēc manas astrālās pieredzes, mēs dalāmies ar vislabāko, visjaunākajiem sasniegumiem, neskarot savu veco, negatīvo pieredzi. Vecais aizgāja arhīvos un mēs dalāmies tajā, kādi mēs esam šobrīd. Un uz šī rēķina mūsu katra apvienošana kļūst trīskārt stiprāka. Es, kā jūs, jūs, kā es. Tagad mēs izzinām praksē, kā mēs apvienosimies augstākās apziņās ar citām apziņām. Mums šobrīd nepieciešams atvērt sirdis vienam pret otru un dāvināt mīlestību viens otram, uz kādu mēs spējīgi, tādēļ, ka tās visspēcīgākās saites, kuras savieno cilvēkus. Neko citu tad vairāk arī nevajag. Guaņ-Iņ = uz tās planētas, kur jūs savienosieties, šīs jūtas ir ne tikai sasaistošas materiālu, bet galvenais celtniecības materiāls, piemēram, kā smiltis un māli no kuriem gatavo ķieģeļus. Tas ir, bez šīs īpašības - mīlestības, vispār tur nevar atrasties, augstākos plānos. Un ja cilvēks visu iemācījies (viņš skolots, viņš saprot vibracijas kristālos, enerģijās, ķermeņos čakrās utt.) taču nav iemācīts mīlēt, no viņa mīlestība neplūst, tad viņš nevar pacelties. Mēs runājam ne vienkārši par pāreju, bet par pacelšanos augstākos plānos. Mums jāiemācās pieņemt tos cilvēkus ar kuriem mēs vēlamies savienoties. Jāpieņem viņi, lai iemācītos mīlēt. Jā, katrs no jums jau augstās vibrācijās, bet līdz galam viens otru nepieņemat. Tādēļ, ka katrs no jums atnāca patstāvīgi pie tā, ko pārvalda, viņu neviens neveda, viņam sava uzskatu sistēma un sava personīgā patiesība, kura jau desmitiem gadu veidojās. Tādēļ jums ļoti sarežģīti citus (skolotajus) pieņemt tik ļoti, lai varētu viņus mīlēt. Bet tie taču jūsu ieroču biedri, tēlaini runājot. Jūs taču runājiet par vienu, tikai dažādiem vārdiem un dažādos līmeņos. Lūk, no šīs apziņas augstuma, uz kura jūs pacēlāties tagad, var vienkārši applaudēt viņiem, tādēļ, ka viņi veic savu darbu, neskatoties uz to, ka viņiem daudz pretinieku, kāds viņu neatzīst, kāds smejas, taču viņi turpina, viņi tic, viņi kalpo, viņi strādā! An.: Savus līmeņus paceļ! = Protams. Nu varbūt viņiem spārni ne tik izvērsti kā citiem, taču viņi nodarbojas ar to, ar ko nodarbojas! Visam savs laiks. Stādaties priekšā, ka jūs kuģis. Skolotāji - tas deguns, pakaļģals, masts, airi un daudz citu detaļu ... Taču kuģis viens! Bez degungala nevar un pakaļgala arī nevar! Jā, degungals nav līdzīgs pakaļgalam, nu un kas? Tās viena kuģa daļas. Daudz citu Skolotaju dod savu daļu kopējā ezotēriskā un reliģiskā mācībā. Un jums vienkārši jāciena citi cilvēki, kuri pa ceļu iet jums līdzās uz vienu pusi. Netraucē jums, bet dara savu darbu. Katram ir savi uzdevumi un viņi cenšas godīgi izpildīt par tik par cik spējīgi. Degungals izpilda savu lomu, pakaļgals savu, bet masts savu. Katrs nospēlē savu lomu liela daudzuma cilvēku pamodināšanā. Gods un slava viņiem par to. Neskatoties uz to, ka tagad, iespējams, viņi ne uz augstākā līmeņa šobrīd, vai viņu mācība nedaudz novecoja. Taču, piekrītiet, ka mūsdienīgās mācības iesētas labi mēslotā augsnē. Tu liela, tu sevī pieņem visus, jo tavas daļiņas - visi šie skolotāji. Tu - visa cilvēce un visa cilvēce tev jāmīl, bet īpaš tie, kuri tev palīdz, kuri kalpo tam pašam, kuri tāpat uzticīgi, kuri tāpat tic. Vl.: Bet nav to,kuri izgrauž caurumus, lai sūce rodas? = Ir,speciāla komanda, kura šīs žurkas ķer! = Lūk, tā notiek apziņas izaugsme. Mēs šodien runājam par to, kā nepieciešams pieņemt visas mācības, tās vēl solis uz apziņas izaugsmi. Tu kuģa detaļa, tu - katrs no cilvēkiem, tie - viss kuģis. Katrs no mums - visa cilvēce, gan pakaļgals, gan masts, gan degungals, katrai kuģa daļiņai, visa kuģa apziņa. Un visas mācības - viena tava sirds, cita - tavas aknas, trešā - nieres utt. un tev viņas jācementē kopējā apziņā. Nenoraidot citas mācības ... Taču, kāpēc sirdij jābūt kā aknām? Vai kuņģim jābūt kā sirdij? Viņi dažādi un organismā katrs spēlē savu lomu. Viņi kalpo dažādi, taču kopumā, tas ir viss cilvēks (kuģis). Un neskatoties uz to, ka šiem skolotājiem nav tādas apziņas (ka viņi viss kuģis) tev jābūt sapratnei, ka tu iemitini sevī visas citas mācības (nerunāsim par cilvēkiem). Mums nav svarīgi, kurš kādu mācību dod, mums svarīgi kāda šī mācība. Visvienkāršāk atraidīt - tas nepareizi, šitas nepareizi, skolotāji mani ne tā māca. Saproti, ka mācība iet uz Zemi viena, taču katrs to izsēj caur savu prātu un personīgie filtri un pieņēmumi dod vienam un tam pašam dažādas izpratnes. Kāds aizņemts ar saviem aizvainojumiem, kāds - ambīcijām, kāds meklē lētu popularitāti, ne visi skolotāji kļuva tādi kādi viņi gribēja kļūt, kad viņi gāja uz iemiesojumu, ne katrs no viņiem atbilst savai patiesībai. Taču mēs viņus pieņemam tādus, kādi viņi ir, nenosodam, un jūs arī iemācīsieties cienīt cilvēkā viņa labākās īpašības un nepievērst uzmanību viņa nepilnībām. Tā būs vislabākā pieeja ne tikai mācībai, bet arī jebkuram cilvēkam. Ņemt no mācības vērtīgāko un nepievērst uzmanību, atstāt to, kas neatbilst jūsu personīgajai patiesībai vai iekšējai pārliecībai. Gribam teikt, ka tas var mainīties ļoti ātri - kā pārliecība, tā izpratne. Tās var apgriezties par 180°, tādēļ, ka tagad viss mainās, viss pāriet uz nākošo plānu, viss izvēršas. Un tas, kas šķita nesatricināms, pēkšņi kļūst novecojis, nelaikmetīgs, primitīvs. Zemiešu apziņa aug un apvienojas. Uz visu cilvēku apvienošanās rēķina, apziņa sāks paplašināties pavisam citos tempos. Un katrs cilvēks var smelt mūsdienīgās mācības no Apziņas režģa/tīkla un tādā veidā virzīties daudz ātrāk. Un, jo vairāk cilvēka apziņa saistīta ar augsta līmeņa Apziņas Tīklu/Režģi, kuri ietilpina Zināšanas, jo ātrāk jūs paši augsiet. Vārbūt kāds to neapzināsies, bet jūs pieņemsiet visus apzināti. Iemācīsieties apzināties savas apziņas izaugsmi un daudzu lietu sapratni, kuras agrāk nesapratāt. Mēs jums šodien devām padomus, kā pieņemt citas mācības, pat ne skolotājus, bet tieši mācības N.: Tiešām, es taču nevienu no viņiem neredzēju un man nav svarīgi, kādi viņi personīgi, bet svarīgi, ko viņi raksta, to, kas attiecas uz visiem citiem cilvēkiem = Ir citi cilvēki ar savām izpratnēm un mācībām. Viņiem ļoti patīk personīgā slava, panākumi, nauda, aiz viņiem iet daudz tautas. Dod viņiem iespējas vest cilvēkus savā ceļā. Vl.:Līdz šim laikam televizorā rāda: melnā naktī uztrīt peļu astītes uz septīto mēnesi u.t.j. Visādus niekus salasa ... N.: Ir ļoti daudz cilvēku priekš šīs informācijas. Tu izaugi, bet ir cilvēki tieši priekš šīs informācijas un viņi to darīs ... An.: Ārstēsies vai vēl kā ... N.: Maz ko, tas viņiem tieši var palīdzēt, ja viņi ticēs. Ja ir ticība, tad, protams, viņi izārstēsies ... An.: Visiem jāiziet burvja, maga gradācijas un tā viņi tās iziet ... N.: Man saka: ir pieprasījums, ir piedāvājums. Ja ir brīvas ausis, kuras to klausās, tātad, lai klausās. = Mēs tagad strādājam ar jūsu pārliecībām. Mēs cenšamies izmainīt jūsu pārliecības, kas izveidojās, kā noturīgs kristāls un to sarežģīti izmainīt vai sagraut. Mēs tagad cenšamies jūsu pārliecības sagraut, izmainīt jūsu domas. Vl.: Mēs par to rakstījām ne reizi vien ... N.: Mēs ar tevi vienalga runājam, ka tas tā nav, tas nav labi, tas nepareizi, dažreiz par to smejamies, taču Viņi runā par cieņu pret tādiem cilvēkiem. Tur tiešām vajag izmainīt pārliecības par 180°, lai sāktu viņus cienīt, tādēļ, ka viņi izpilda savu misiju un ved aiz sevis cilvēkus. Un cilvēki mostas uz tā līmeņa, kur viņi atrodas. Un viņu sekotāji vai skolnieki arī uzskata, ka viņi izpilda savu garīgo misiju.Kad viņiem apniks to lasīt, viņi sāks nodarboties tālāk. An.: Galvenais, ka viņi pamodušies kaut vai uz šo! N.: Viņiem viss pārējais ļoti sarežģīti, taču uz tā līmeņa, kur viņi pašlaik, viņiem pietiekami. Pēc tam viņi pāraugs un nodarbosies ar citu. Katrā līmenī ir savs līderis. Necenšaties būt līderi uz visiem līmeņiem, vienkārši izdaliet Sevi uz daudzām daļām, tu šis līderis, tu arī tas ... Un daudz, daudz līderu ir uz jūsu līmeņa. Iespējams, viņi neraksta, taču dala jūsu augstumu, ir vienis prāt ar jums. Viņi vada nelielas grupas un arī nodarbojas ar to ar ko var. Katrs nedaudz atšķiras, kurš ar veselību nodarbojas, kurš ar profilaksi, kurš kristāliem, cits gariem ... = Bez šīs pārliecības, ka katrs cilvēks nepieciešams, jūs nevarēsiet iet jūrā uz kuģa. Viņš jums izjuks pa daļām. Stīpas, kas jūsu kuģa visas daļas savstarpēji savieno - tie jūs paši. Jums ar to jānodarbojas, kā ievērojami apzinīgākajai iedzīvotāju daļai. Kā vienojošajai daļai, cementējošai visas mācības. /Kad es pierakstīju meditāciju, atcerējos filmu - "Terminators". Notiek cilvēku un mašīnu karš. Mašīnas apvienotas kopīga saprāta vadībā, kurš iznīcina cilvēkus, bet cilvēki karo vēl arī viens ar otru. Viņi izdalīti un katrs par sevi. Līdzīgi?/ = Mūsu mācība dota daudziem cilvēkiem dažādos kontinentos un viņa cementē telpu. Piemērs ir: matemātika un tā dalās dažādās daļās - aritmētika, algebra, ģeometrija, trigonometrija, augstākā matemātika utt., viens nodarbojas ar matemātiku, cits trigonometriju. Un tas nav viens otram pretrunā. Tās daļas vienam lielam matemātikas kuģim. (...) N.: Mūs māca pieņemt visus: burvjus, magus, tumšos dziedniekus, tumšos skolotājus, zemu vibrāciju čenelerus utt. Tie visi mūsu Veseluma daļas. Nu tad paklausīsimies Mihailu. Mihails = Mūsu programma - tas labāks, tas sliktāks, tas augstāk, tas zemāk, atspoguļojas kaut kādā mērā augšā. Vl.: To mēs atspoguļojam? N.: Jā, mēs atspoguļojam. Mēs šīs programmas ne paši izdomājām. Viņas eksistē tur, tikai ne lineārā plānā: gaišāks - tumšāks, labāks - sliktāks. Tur savas gradācijas, savi Klani, Ordeņi. Dzimtas, Ģimenes, Kastas = Tas viss tagad pakļauts attīrīšanai. Visas hierarhijas un visas izdomātās nodaļas un kastas Mēs gribam likvidēt. Par cik tas Mums izdosies, Mums agri spriest - vieni varēja kaut kur iet, citiem nebija tiesību. Tās bija sava veida kastas. Mums ļoti gribas, lai šī jaunā programma nolaistos uz jums, lai arī jūs sāktu atspoguļot, mūsu beznosacījumu Mīlestību, pieņemot visu un visus. Nav svarīgi kādu lomu cilvēks spēlē, bet kas viņam iekšā, kāds viņš cilvēks. Kā jūs sakāt: kaut tik cilvēks būtu labs, tā, principā, ļoti liela gudrība. Cilvēka iekšējai kvalitātei jābūt vienīgajai vērtībai, gan uz Zemes, gan citās pasaulēs. Vl.: Diezgan daudz cilvēku ar nepatīkamām īpašībām ... = Jūsu pasaulē, hierarhija un vara virzīta ne uz to, lai uzlabotu dvēseles, lai atbalstītu viņu dziedināšanu, bet otrādi, lai nostiprinātu dvēselēs, atstātu dvēselēs negatīvo īpašību attīstību, tādu kā vara, spēks, alkatība u.c. Ja cilvēks iet uz gaismu, tad kļūst mīlošs, maigāks, uzticīgāks un negatīvās īpašības likvidējas. Pagaidām uz Zemes mīlestības, gaismas un uzticības īpašības vēl paliek nepieprasītas, bet pieprasītas īpašības, nelokāmība, pretošanās, cīņa, konkurence, spēki ... Un tādēļ mums gribas, lai šīs pozitīvās programmas jūs ienestu pasaulē. Jūs sāciet no Mums to pieņemt un strādājiet kā šo jauno programmu avots. Mēs ļoti gribam, lai uz Zemes izmainītos vērtību prioritātes, lai dvēseles īpašības, beidzot, būtu cieņā. Ļoti labu piemēru deva Māte Terēze. Tas ir tas cilvēks, kuru cienīja tieši dvēseles īpašību dēļ. Kad jūs izvēliet varas pārstāvi, neviens nezina, kādas viņam dvēseles īpašības: maigs šis cilvēks vai ļauns, atriebīgs vai viegls. Un kāds vadītājs, tādi padotie. Tādēļ, ka viņš darbojas kā virsotne visai piramīdai, uzstāda savus noteikumus un metodes ne tikai vadībā, bet tās izplatās vēl arī uz vietām. Tādēļ, mēs aicinām jūs ienest/ieviest šīs programmas cilvēku dvēseles vērtībām. Mēs aicinām jūs vērst uzmanību uz to, ko jūs izvēliet varai: cik viņš cilvēcīgs cilvēks. Kas viņu interesē - viņš pats vai cilvēki? Vl.: Principā, mums neprasa, notiek rotācija, viņi mainās vietām kā grib ... = Nedomājiet, ka jūs bars. VL.: Cilvēki, kuri centās opozicionēt valdībai, sagrauti dažādiem paņēmieniem = Notiek denacinācija. Pie mums tā notiek un pie jums arī drīz atnāks. Mēs jūs tam gatavojam. Mēs cenšamies dot jums jaunas vērtības, kuras jums jāaiznes līdz cilvēkiem. An.: Ja mēs telpu aizpildīsim ar pozitīvām enerģijām, tad negatīvās būs mazāk un valdoņiem nebūs uz ko balstīties. N.: Nu kādam taču jāsāk pilināt tīru ūdeni netīrā glāzē. Ja visi sāks runāt, ka neko nevar izdarīt, tad mēs neko nepanāksim, kādam taču jānes gaisma - viens, otrs, tūkstošais... Vienalga mēs taču kaut kādā veidā pagriezām Zemi, mēs taču panācām, ka augšupcelšana sākās! An.: Telpā jāuzpilda pozitīvs! N.: Tas ļoti svarīgi - uzpildīt telpu ar pozitīvu. Pagaidām maz cilvēku tā domā. Mēs cilvēkiem rādām alternatīvu viņu domāšanai: ko tu izvēlies: Gaismu vai tumsu? Televīzija mums pastāvīgi dod piemēru negatīvām programmām, bet kādam taču to vajag līdzsvarot? Mums pašiem nepieciešams poziti domāt un citiem sniegt piemēru. Mēs pateicamies Guaņ-Iņ un Mihailam par mācībstundu. Līdz jaunai tikšanās reizei! Avots: http://www.sanatkumara.ru/stati/soedinenie-shag-k-christosoznaniiu , latviskoja, intuitīvi, Eslauma 30.01.2013., ievietots http://spekavots.ucoz.ru/ 31.01.2013. | |
|
Komentāru kopskaits: 0 | |